Yeni Kitap

236 22 3
                                    

Artık yazamıyorum çünkü çok yoğun oluyorum ve okul falan derken çok koşturmacalı oluyor farkındayım yeni bilgiler ekleyemiyorum ama elimden geldiği kadar Vini'nin ne yaptıklarını  araştırmaya çalışıyorum. 

Biraz değişiklik istedim aslında. Değişik bir kitap değişik bir konu. Yeni bir kitap yazmaya başladık arkadaşımla belki ikimizin fikirleri birleşince daha güzel şeyler ortaya çıkıyor ve daha güzel yazabiliyoruz...

Yeni kitabımızın adı Sabıkalı Ruhlar

Desteklerinizi bekliyorum kitabın konusunun güzel olduğunu düşünüyoruz. Biraz gizemli bir kitap.

Umarım hoşunuza gider.

Bana bu zamana kadar çok yardımcı oldunuz beni yalnız bırakmadınız ve ben sizi çok seviyorum. Hep eğlenceli ve güzel yorumlarınızı okuyorum yüzümde hep bir gülümseme var. 

Sabıkalı Ruhlar için desteklerinizi bekliyoruz...

Elimden geldiği kadar bu kitapta yeni bölümler yazmaya çalışacağım, her yeni öğrendiğim bilgide hemen buraya aktatacağım.

Bu arada güzel kitap kapağı yapabilen varsa bana mesaj atabilir mi? Hem bu kitap için hem de yeni kitap için kapak yapmaya çalışıyoruz eğer yapan varsa bana ulaşırsa çok sevinirim

Görüşürüz :* :*

Sabıkalı Ruhların tanıtımını buraya koyuyorum dikkatinizi çekerse bakarsınız ve fikirlerinizi bekliyorum. Sizin her fikriniz benim için önemli

Sabıkalı Ruhlar

Acıyor... sanki hançer vücuduma girmiş gibi... Kanlı eller kalbimi avuçlar gibi... Tanrı şahidim ne hissettiğimi bilemeyecek kadar acıyor bazen ama şimdi ne kadar çaresiz görünüyorsam, sıra bana geldiğinde o kadar acımasız olacağım. Ya beni şimdi öldürün ya da ben ayağa kalktığımda ölmüş olun.

"Çektiğim acıyı neyle ölçeceksin? Kaç kere düştüğümü mü soracaksın, kimin beni ittiğini mi? Veya beni tutup kaldıracak mısın yoksa yanıma mı oturacaksın?"

 Vini UeharaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin