Son zamanlarda bir haber ortaya çıktı o da Vini ve Laura'nın instagram hesabında paylaşımları üzerine evlenecek mi, evlenmeyecek mi? Konusu.
İlk haberi olmayanlar için fotoğrafları koydum
1.
2.
3.
1. Fotoğraf Vini'nin paylaştığı fotoğraf ve açıklamasında ise yüzük var. Etiketlediği şeyler ise birisi fotoğrafı çeken kişi galiba diğeri ise evli çiftlerin çekindiği fotoğrafları paylaşan bir hesap. Bunlardan emin değilim ama gördüklerime göre öyle duruyor.
2. Fotoğraf ise Laura'nın paylaştığı fotoğraf. Aynı fotoğraf ama açıklamaları farklı Laura'nın açıklamasında Türkiye'de bayram diyor.
Neden Türkiye'de bayram dedi?
Acaba Türkler Vini'yi çok seviyor, onun evlenmesini istediği için mi öyle dedi yoksa Laura gıcıklık olarak mı bunu yaptı? Çünkü Vini'nin evlenmesini birçok kişi istemiyor (ben istiyorum)
Ve çoğunluktan duyduğum sözler şu Laura'yı hiç sevmiyorum denmesi bunu hem duyuyorum hemde Vini ne zaman Laura ile fotoğraf paylaşsa yorumlarda bu kızı sevmiyorum, bu kim? Ve kız çok tipsiz gibi yorumlar görüyorum 😅 sonuçta Laura'yı sevmeyen birisi Vini'nin Laura ile evlenmesini istemez ve üzülür. Bu yorumları Laura görüyordur ve bu fotoğrafın altına bu yüzden mi Türkiye'de bayram dedi yani biz üzülüyoruz diye mi? Ama buna fazla ihtimal vermiyorum.
Sizde kendi düşüncelerinizi yorumlara yazabilirsiniz benimde aklıma fikir oluşur.
Ama bu reklam da olabilir, Yani reklam çekimleri ki Vini çok fazla reklam çekimlerinde modellik yapıyor. Vini' de açıklamış değil ve evlenecek mi evlenmeyecek mi? Soruları yanıtsız kalıyor.
Sonuçta daha sevgili bile değilken ortaya birden evlilik çıkması bana biraz saçma geldi. Eğer sevgili olsalar çok samimi bir fotoğraflarını görürdük.
Vini evleniyor diye üzülenler var ama üzülmeyin bence çünkü Vini kiminle evlenecekse sonuçta kendi aşık olduğu kişi ile evleniyor, o mutlu olacak. Vini'nin sevdiği kişileri bizde sevmeliyiz diye düşünüyorum sonuçta Vini hayranıyız. Onun üzülmesini istemeyiz. Bide evlenirse küçük Viniler dünyaya gelecek. Tatlı çocukları olacak 😊 artık vini 28 yaşına geldi evlenmeli bence yaşlanıyor gittikçe 😅
Eğer Vini evleneceğine dair bir fotoğraf veya başka bir şeyler paylaşırsa yeni bölüm olarak yazacağım.
Şunu demeliyim ki lütfen bilip bilmeden vini evleniyor falan demeyelim çünkü belli değil ayrıca bu gibi bilinmeyen sözler karışıklığa neden oluyor ve herkesin kafası karışıyor...
Bu arada yeni yazdığımız Sabıkalı Ruhlar adlı kitap için verdiğiniz oy ve yorumlar için teşekkür ederim. İlk bölüm olmasına rağmen iyi bir okumaya ulaştı umarım hoşunuza gitmiştir. Sabıkalı Ruhlar'da yeni bölümü çok kısa bir sürede sonra yayımlayacağız.
Diğer bölümlerde görüşürüz...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Vini Uehara
FanfictionVini Uehara hakkında bilmediğiniz her şeyi, Vini'nin sosyal medya paylaşımlarını, röportajlarını ve bütün güncel bilgileri veren tek kitap (İlk bölümler çok uzun süre önce yazıldığı için bazı bölümlerdeki bilgileri lütfen 3 sene öncesine göre düşn...