Daha sık bölüm geleceğini söylemiştim :D ama diğer bölümde az vote geldi. Okuduğunuz bölümde yorum ve oy bırakırsanız kitabın daha eğlenceli olacağını düşünüyorum. Çoğu yorumlarınıza cevap vermeye çalışıyorum zaten amacım güzel bir ortam oluşturabilmek bu yüzden yorum yazmayı unutmayın ❤️
Önceki bölümde Vini'nin eşcinsel olduğunu söylemiştim. Bu bölüm de eşcinsellikle alakalı olacak.
Vini'nin de çok paylaştığı ele não diye bir şey var. Çoğu kişi bunu merak ediyor. Peki bu ele não ne anlama geliyor ve neden sürekli Vini bunu paylaşıyor?
Araştırmalarıma göre Brezilya'nın devlet başkanı adayı olan bir adam aşırı sağcı ve ırkçı ve homofobik olduğu söyleniyor. Bizi ilgilendiren kısmı ise eşcinselleri yargılaması ve eşcinsellikle ilgili 2011'deki bir TV yayının da "çocuklarımın eşcinsel olma ihtimali aklımdan bile geçmedi, çünkü iyi yetiştirildiler" dediği, "Oğlu eşcinsel olsa asla sevemeyeceğini" söylemesine ve "Erkekler küçükken dayak atılmazsa eşcinsel olabilir" demesi ayrıca kadın düşmanı ve ırkçı denmesi üzerine ülkenin çoğu kişileri ve çoğu ünlüler, Vini' de olmak üzere bu adamın devlet başkanı seçimlerinde kazanmasını istemiyorlar bunun için "o olmasın" anlamına gelen Ele Não hashtagini bu adamın devlet başkanı olmasını istemeyenler çıkarttı.
Ve Vini'de biz Türk hayranlarına bunu duyurmak için
Bunu paylaştı. Yani bilmeyenler için söylüyorum Vini'nin instagram hesabında paylaştığı sürekli Ele Não yazıları veya hashtagleri o adamın başkan olmaması için yapılan bir slogandır
Ama ne yazık ki bu adam seçimlerde kazandı.
Siz ne düşünüyorsunuz?
Ve Vini'nin paylaştığı yazıda Türkiye'ye gelmek istediğini söylediğini gördünüz de mi :D
Ayrıca oy ve yorumlarınızı bekliyorum❤️
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Vini Uehara
Hayran KurguVini Uehara hakkında bilmediğiniz her şeyi, Vini'nin sosyal medya paylaşımlarını, röportajlarını ve bütün güncel bilgileri veren tek kitap (İlk bölümler çok uzun süre önce yazıldığı için bazı bölümlerdeki bilgileri lütfen 3 sene öncesine göre düşn...