Június 15.
Eljött a nyár.. Annyira vártam már!! De nem csak azért mert Martinussal randizom..Áááá.. Dehoogy.. :) Végre kiszabadultam a "börtönből" vagyis a suliból.. Szaladok haza rohamtempóban mikor mikor egyszer csak kimegy a bokám de nem a beton fogott fel. Egy fiúba estem szószerint bele. Nem hittem a szememnek. Martinus az!! De ő csak 24.-én jön... Az nem lehet. Kicsit homályosan láttam a könnyektől mert iszonyúan fáj bokám, de aztán az örömkönnyek takartak el mindent..
Me.: MARTINUS!!!! TÉNYLEG TE VAGY AAZ??!!??
Tinus: Lunnaaaa!! Igen én vagyok aaaz!!- mondta mosolyogva.
Me.: De mit? Hogy? Mikor?!? Ahh annyira jó hogy látlak!! Pont most járt le egy éve hogy egy "börtönben" kell élnem.- nevettem hangosan.
Tinus.: Amúgy csak azért jöttünk hamarabb hogy megismerjük a környéket. Na meg hogy láthassalak.
Erre elpirultam.
Me.: Ráérsz?
Tinus.: Persze! Rád mindig van időm! ;)
Me.: Akkor gyere, megmutatom a házunkat!
El sem tudom hinni hogy végre láthatom..SZEMÉLYESEN!! És mellé még egy bókot is kaptam.:) És most együtt megyünk hazafelé bemutatni a házunkat. OMG!:D
Tinus.: Messze laksz tőlünk?- kérdezte.
Me.: Hát nem tudom. Hol "laktok" épp most?
Tinus.: Gyere megmutatom!;)-és jelent meg egy perverz mosoly az arcán. Erre csak nevettem.
Tinus.: Hát itt lennénk. Nagy ház. Szép kert.
Me.: Most komolyan?!?
Tinus.: Mi az? Mi a baj?
Beleugrottam a nyakába amin meglepődött, de éreztem hogy élvezte.
Me.: Szomszédok vagyunk!! :D
Tinus.: Komoly itt laktok kb 5 méterre mellettünk?
Me.: Igen! Hát nem szuper?!
Tinus.: De.-mosolygott és közeledni kezdett.
Me.: Tinus mit... Nem tudtam befejezni a mondatom mert megcsókolt. Sosem éreztem még ilyet. Egyben kellemes volt, de egyben a hideg kirázott. Mikor eltávolodtunk egymástól csak az arcát tudtam bámulni. De mikor a szemébe néztem.. Mint egy mély és sötét tó. Attól féltem hogyha tovább nézem elsüllyedek benne. A bámulásomat egy valami zavarta meg. Martinus megölelt és a fülembe súgott egy szót.: Szeretlek!!
Én e szó hallatán nem tudtam eldönteni, hogy sírjak vagy nevessek. Kavarogtak bennem az érzések. Miután elengedtük egymást mégegyszer megcsókolt és elköszönt tőlem.
Tinus.: Akkor majd a randin.. De még este írok! ;) Szia!
Me.: Sz..Szia..- dadogtam..
Miután bementem a házunkba dobtam le a táskámat, szanaszét hagytam a kabátom és csak egy sziasztokkal köszöntem anyának és apának.
Felszaladtam a laptopomhoz és rögtön írtam Sara-nak.
(Sara=S)
Me.: Szia lázadóm!!! Ne tudd meg hogy mi történt velem!!!
S.: Szia Bogárkám! Na mesélj! Hogy álsz Martinussal? ;)
Me.: Képzeld el futok hazafelé mikor kiment a bokám és nem a betonra estem haneeem...
S.: Naa!! Mondd már ne izgass!!!
Me.: Martinus volt az!! Elkapott és felsegített! Utána elindultunk volna hozzánk amikor megkérdeztem hogy hol "laknak" éppenséggel és nem hiszed el... A szomszédom a híres MARTINUS GUNNARSEN!!!!!!:D
S.: Na ne bassz.. Komolyan beszélsz vagy csak bevágtad a fejedet a betonba és képzelődsz?!?!?
Me.: Halál komolyan beszélek!! És nem fogod elhinni.. Mikor el akartunk búcsúzkodni közeledett és MEGCSÓKOLT!!!!
S.: OOOMMMGGG!!! Luna Berford!!??!! Hogy lehet valaki ennyire mázlista?!?
Me.: Hát így akarta a sors.. ;)
S.: Na jol van bogaram.. Majd éretsíts azért ha van valami jó??
Me.: Rendben nyuszifül!! ;)
S.: Na szijja!
Me.: Sziaaa!!
A suliban sokan hiszik hogy leszbikusak vagyunk. De ez nem így van. Mi legjobb barátnők vagyunk/leszünk amíg csak lünk!!
Miközben beszélgettem Saraval besötétedett. Elmentem leszedni a sminkem és lefürödtem.
Miután lefürödtem láttam, hogy valaki írt de nem...Sziaaasztoook!! Nagyon szépen köszönöm hogy olvassátok a sztoriaimat!! Nagy megkönnyebbülés az nekem hogy szerintem de nem biztos hogy nem unalmasak a könyveim!! Ha tetszett nyomd meg a vote-t és irjatok kommentben hogy folytassam!!
Még majd holnap írok egyet aztán tarok egy kis szünetet mert ugy B.U.É.K.... Szóval jahh. Na sziasztoook!!
YOU ARE READING
Amikor Ő az igazi
RomanceEgy lány nagy álma hogy találkozzon a Gunnarsen ikrek egyikével, Martinussal. Minden nap álmodik, hogy egyszer megtörténik az a hihetetlen dolog. Fala tele poszterekkel, ékszeresdoboza karkötökkel. A szülinapja napján egy váratlan dolog történik vel...