10.rész

177 7 2
                                    


H.: Tudod...


H.: Tudod, mikor együtt töltöttük a délutánt arra gondoltam..

Me.: Igen?

H.: Hogy talizhatnánk holnap is! :D

Me.: Herman! Az ég szerelmére késő van már! De felőlem okés suli után majd elmehetünk valahová..

H.: Fagyizni?

Me.: Ok. de még majd Martinussal is beszélnem kell..

H.: Chhh... Jól van.. Na csá.

Me.: Szia! Aludj jól!

Miután nagy nehezen túltettem magamat azon hogy már kétlem hogy nem tudok visszaaludni így inkább megnéztem az Alkonyatot. Reggel 6 óra csörög a mobilom. Ébresztő... Hurrráááááááá...

Felkeltem felvettem magamra valami göncöt és valami sminket is feldobtam magamra..

Felkeltem felvettem magamra valami göncöt és valami sminket is feldobtam magamra

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Ha senkinek sem lenne gond itt egy kicsit ugranék az évekkel a tartalmasabb részek miatt

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Ha senkinek sem lenne gond itt egy kicsit ugranék az évekkel a tartalmasabb részek miatt.. Itt már 16 évesek de ugyanaz az alapsztori maradt, hogy Tinusék hamarabb jöttek és stb stb..


Suli.. Még belegondolni is fáj. Telt a napom mint mindig, vártam hogy hazaérhessek.

Mikor elindultam hazafelé, nagyon rossz közérzetem lett. Mintha figyeltek volna. Megyek egyek tovább egyszer csak megfordulok észreveszem hogy egy kamera van a bokorban. Elkezdtem szaladni úgy ahogy még sosem mert mint kiderült ezek nem meg akartak gyilkolni hanem paparazzik voltak akik Tinussal akartak interjút. Lefordultam egy kis utcában a házunktól nem messze sikeresen belelépve minden sárba és kutya khm khm-be. Elbújam és csak vártam. Vártam..Vártam..És vártam. A paparazzik elfutottak és én pedig észrevétlenül kiosontam a szűk kis utcából. Gyorsan hazasiettem és ledőltem a csukott ajtó elé. Tinus tágra nyilt szemekkel nézett rám.

T.: Hol jártál? MI történt?! Picim kérlek válaszolj!!

Me.: Váhrj.. Kéhr..Kéhrlek..Nem.. kapok.. LEVEGŐŐŐŐŐT.

T.: Okés hagylak pihenni de kérlek mindent mondj el!!

Miutaán kipihentem magam gyors letusoltam átöltöztem és kócos hajjal beültem Tinus mellé tv-zni. 

T.: Na kislány.. (nézett rám elképsztően cuki szemével  és csábos mosolyával) Mesélj..

Me.: Hát az úgy történt, hogy jöttem hazafelé és úgy éreztem mintha figyeltek volna és jól is éreztem, mert észrevettem egy kamerát a bokorban és elkeztem szaladni mint a hülye és befordultam egy kis utcába. Kiderült hogy paparazzik voltak UTÁNAD kutatva. És azért néztem ki úgy mert a kis utcában tudod milyen a tisztaság.. Háth na.. Aztán mikor elfutottak jöttem ide és most itt ülünk.

T.: Ohh myf***ing god.. De hidd el. Amíg te velem vagy nem fognak megtalálni. És amíg én veled vagyok addig nem fognak keresni/követni.

Me.: Oké. Nagyon szeretlek! Köszönöm, hogy engem választottál! Én vagyok a világ legszerencsésebb lánya, amíg minden percet veled tölthetek. Ha már nem lehetnék veled. Már nem lennék..-mondtam már a végét könnyes szemekkel.

T.: Na na na.. Nem szabad sírnia egy ilyen gyönyörű lánynak. És is nagyon szeretlek és köszönöm hogy vagy nekem. Én sem lennék ha te nem lennél nekem..-mondta a végét ő is könnyes szemekkel.

T.: Piciiim..♥

Me.: Mond élet..♥

T.: Mivel egyedül vagyunk itthon nem akarunk kettesben felmenni a szobádba?♥♥-mondta perverz mosollyal az arcán.

Me.: Benne vagyok. Nagyon kivánlak életem..♥♥

T.: És is nagyon-nagyon..♥ Akkor gyere pici! ;)♥

Megfogta a kezem magához húzott tekintete a szememről lassan lecsúszott az ajkaimra és ajkait ajkamon csúsztatva, de csókot nem adva élvezte a pillanatot. Végigsúrolta az arcomon puha, mézédes ajkait és rátért a nyakamra és hevesen falni kezdte. Eközben felvett az ölébe és lassan elkezdett felfelé vinni a lépcsőn. Kinyitotta a szoba ajtómat és szép lassan lefektetett az ágyra. Elengedtem karjaimmal és lábaimmal egyaránt és csak feküdtem az ágyon Tinus eközben levette a felsőjét mert be kel hogy valljam elég meleg volt odafent.. :D Mikor levette felsőjét alig vártam hogy visszafeküdjön rám és minden porcikáját érezve tudatosuljon bennem, hogy ő az enyém. Visszafeküdt rám és mély lélegzetet véve lassű csókokat hintett arcomra majd áttérve számra, nyakamra majd a mellhasamra. Lassú smacik közben lekerült rólam is a póló. Kis lágy puszikat hintve minden porcikámra a mellhasamon elkezdett lefelé haladni. Nyelvezni kezdett a hasammal, amit mit ne mondjak nagyon élveztem. De persze ő is. Majd lassan a nadrágom is csúszott lefelé, s majd felpillantva megkérdezte..


Sziasztok. Bevallom.. Elhanyagoltam a könyvet.Egyszerűen nem volt ötletem hogy mivel egészítsem ki. De most van egy nagyon  jó ötletem. Ha gondoljátok, írjatok privátban hogy mivel folytassam a könyvet és ha összegyűlik sok-sok ötlet összegzem és majd összeállítom a következő részt. Na szerintetek mit kérdezhetett Tinus? Írjátok meg komiban. Még1x sajnálom de most megígérem mivel nyári szünet van hogy hetente minimum 1 részt posztolok. Szeretlek titeket! Már majdnem 1k megtekintés! Thank you so much my loves!! Legközelebb találkozunk! Sziasztok!!♥♥♥

Amikor Ő az igaziWhere stories live. Discover now