8.rész

207 14 4
                                    

Tinus.: Kérdezhetek valamit?
Me.: Persze.
Tinus.: Luna...

Tinus.: Luna Berford. Lennél a barátnőm?
E mondat hallatán teljesen lefagytam. Ha a szívemre hallgatnék már rég igent mondantam volna, de én köztes vagyok. Észrevette, hogy egy könnycsepp legurult az arcomon, és megkérdezte.:
Tinus.: Mi a baj Luna??
Me.: Tinus.. Én..Ne..Én.. SAJNÁLOM!!!
És a mondatom után sírva szaladtam hazáig. Mikor hazaértem berontottam a házba és Anya ijedten meredt rám. Felszaladtam a szobámba és sírtam. Csak sírtam és sírtam. Hogy miért? Azért mert egy híres énekes aki irtó cuki megkérte hogy legyek a barátnője. És hogy miért nem válaszoltam? Azért mert ha igent mondok akkor ugy sem maradhatnánk együtt mert nekem a távkapcsolat nem menne.. De igent mondtam volna.

//Tinus szemszöge//

Miután nagynehezen megkérdeztem Lunát, hogy lenne-e a barátnőm legurult egy könycsepp az arcán a szemembe nézett és csak ennyit mondott: SAJNÁLOM!! Nem értettem. Mi rosszat mondtam. Talán nem szeretne?? Vagy ez az egész Herman miatt van?? Ezt nem fogom annyiban hgyni! Harcolni fogok érte bármibe is kerüljön!! Miután lement a nap, elindultam hazafelé. Megállok az úton, és csak nézem a szoba ablakát. Gondoltam megcsörgegem hogy hazaértem. Jó ötlet volt mert fel vette a telefont.:
Me.: Szia! Mi volt a baj Luna? Nekem el mondhatod! Megértem ha nem szeretnél a barátnőm lenni mert nem vagyok valami jó srác. Inkább nem is zavarlak tovább.
L.: Várj Tinus! Veled nincs semmi bajom, és én szívesen összejönnék veled, de tudod attól félek hogyha sikerülne is ez a dolog a távkapcsolat úgy sem menne.. Meg a rajongók is.. Bármire képesek.
Tinus.: Luna e miatt ne aggódj, ismerem a rajongóimat ha szeretnek bennünket elfogadják hogy egyszer úgy is megtaláljuk az igazit.
L.: Rendben.-szipogott.
Tinus.: Amúgy itt állok az úton ha gondolod lejöhetsz.
L.: Oké mindjárt megyek!
6 perc múlva már lent is volt. Haja kicsit kócosan nézett ki sminke elfolyva gondolom a sírástól. Mikor meglátott gyorsan ideszaladt és szorosan megölelt.
Me.: Még elfolyt sminkkel is gyönyörűbb vagy mint bármelyik lány akit ismerek.
L.: Köszönöm, hogy rámtaláltál.
Me.: A szüleid nélkül nem ment volna. :)
L.: Akkor mi legyen?
Me.: Luna. Lennél a barátnőm?
L.: Igen!!
Miután kimondta elvesztünk egymás szemében. Láttam Lunán hogy vágyik a csókomra így hát közeledni kezdtem és egy szenvedélyes csókkal zártuk ezt a gyönyörű napot!
Me.: Szeretlek!
L.: Én is Tinus!!!
Adtuk egymásnak egy búcsúcsókot és hazamentünk. Miután felmentem a szobámba ledőltem az ágyra és csak gondolkoztam. Ekkor Mac benyitott a szobába.
Mac.: Na, hogy sikerült?? ;)
Me.: Elősször sírva elfutott mert félt hogy mi lesz ha majd nem megy neki a távkapcsolat de aztán beszéltem vele és...
Mac.: És??!??
Me.: A barátnőm: Luna Berford.
Mac.: Gratula bro.-és megveregette a vállam.
A beszélgetésünk után elmentem lefürdeni,befeküdtem az ágyamba és csak Lunán járt az eszem..

Sziasztook! Ennyi lett volna ez a rész de ha tetszett akkor nyomd meg a vote-t és írd le komiba hogy legyen-e folytatás!!
A kövi részben talizunk! Sziasztok!!! <3

Amikor Ő az igaziDonde viven las historias. Descúbrelo ahora