Možno nabudúce

181 17 1
                                    

Cítila som, ako sa mojej tváre dotýkali teplé slnečné lúče. Pomaly som sa vymotala z paplóna a v rádiu ešte stále hral album + . Išla som do kúpelne a v zrkadle sa mi naskytol pohľad na roztečený a rozmazaný make-up. Vtedy som si spomenula, čo sa včera stalo. Another touch, another love,... z rádia na zemi vychádzali zvuky. Tvár som si ponorila do umývadla napusteného studenou vodou a nechala si ju tam, až kým som sa nepotrebovala nadýchnuť vzduchu. Umyla som si zuby a prerobila make-up. Obliekla som si len čierne mini kraťasy a biele voľné tričko. Zišla som točitými schodmi dole a počula som klopanie na dverách. Prišla som ku ním a otvorila. Za dverami stál on a tak som hneď aj zabuchla. Zvonil ďalej, ale ja som si išla do kuchyne urobiť raňajky. Toasty som natrela horčicou, zakrila plátkom šunky a syru. Uvarila vajíčko na tvrdo a pridala ho tam tiež. Celé som to pritlačila ďalšími kúskami toastu s horčicou a hodila do toastera. Naliala som si pomarančový džús a s hotovými toastami som si sadla pred telku. Pozerala som ranné rozprávky, lebo nič iné tam v sobotu ráno nebolo. Pozrela som si Toma a Jerryho a umyla riad. Pozrela som sa na hodiny nad drezom a pomali sa pobrala hore zbaliť ti tašku. Hore na poschodí som zase započula známu melódiu. Priška som k ovladaču hodenému na zemi a keď som sa pokúšala zdvihnúť ho, rozpadol sa. Nechala som ho ležať ďalej a išla rovno k rádiu. Zdvihľa som ho a zmačkla gombík off. Nič sa nestalo a tak som to skusila znova. Rádio sa po lete na zem poškodilo a nešlo vypnúť. Pozrela som na hodiny a schmatla tašku. Rozbehla som sa dole schodami a posledné dva som preskočila. Vybehla som ku dverám a obula si na nohy čierne Vansi. Vybehla som na slnkom zaliatú ulicu a pobrala sa smerom k malému marketu na konci ulice. Vtrhla som do neho a z regálu si zobrala kuraciu bagetu. Išla som platiť, keď v tom ma niekto chytil za ruku. "Prepáč ja som nechcel. " povedal on a ja som sa snažila vymotať z jeho zovretia moju ruku. "Nechaj ma!" skríkla som po ňom a otočila sa na nás viac ako polovica nakupujúcich. "Daj mi ešte jednu šancu!" prosil ma stále dookola. "Nechaj ma! Si pre mňa mŕtvy! " sríkla som a rozbehla sa ku pokladni. Hodila som tam 5$ a bežala ku dverám. "Stoj Sharron Olsen!" skríkol tento raz aj on. Nevydržala som to. "Drž už hubu Austin! Choď sa vyrozprávať s Emou! Presne tak! Ženy, radím vám! Je to prasa!" rozkríkla som sa po obchode a hneď po mojom vystúpení do obchodu prišla Ema. Iba som sa otočila a odchádzala. "Austinko ahoj láska." počula som Emu kričať na Austina a so slzami v očiach a bagetou v ruke som sa rozbehla do práce.

U.N.I.Kde žijí příběhy. Začni objevovat