Medya ;
Sağdaki : Mert Deniz
Soldaki : Anıl Atay
😂😂
________________________________Burak'ın ağzından;
Sabah her zamanki gibi yine Canla birlikte derse geç kaldık. Dersin boş olduğuna sevinirken yerlerimize oturduk. Tam herkes kaynaşmıştıki sınıfa hocanın girmesiyle herkes ayağa kalktı. Hocanın yönlendirmesiyle herkes yerlerine oturdu ve hoca duyuru yapmaya başladı;
"Evet gençler bildiğiniz gibi akşam okulun yıl başı partisi var. Bu partide herkes eşli olacak. Şimdiden eşlerinizi belirleyin akşam saat 8'de sizi orda görmek istiyorum. Hiçbir hocanız bugün derse girmeyecek o yüzden eve gidebilirsiniz."
Bunu duyduktan sonra Canla çantalarımızı alıp eve gittik.
_____________________
Masal'ın ağzından;
Bugün ders görmiyeceğimizi öğrendikten sonra Öyküyle birlikte akşam için alışverişe çıkmaya karar verdik. Alışveriş merkezinin önüne geldiğimizde İkimizinde ne alacağımız hakkında bir fikrimiz yoktu.Öykü'nün tavsiyesiyle bir mağazaya girdik. Birkaç elbise denedikten sonra mağazadan çıktık. Bir o mağaza bir bu mağaza.....
Okadar dolaşmadan sonra sonunda güzel elbiseler bulabildik. Altına güzel bir ayakkabı bulduktan sonra zaten akşam olmaya başladığı için kuaförün yolunu tuttuk. İkimizde sevmediğimiz için fazla makyaj yapmadık ve saçlarımız salıktı.
İkimizde hazır olduğumuzda partinin başlamasına yarım saat kalmıştı. Bana gelen mesaja bakmamla Anıl ve Mert'in kuaförün önünde olduğunu öğrendim. Arabayla gideceğimize sevinirken yola çıktık.
Partinin yapılacağı yere geldiğimizde Mert ve Anıl koşarak kapılarımızı açılar. Mert benim koluma , Anıl 'da Öykü'nün koluna girdi. Cafeye havalı bir giriş yaptık. Havalı dememin sebebi cafedeki herkesin gözünün üzerimizde olması. Ama garip olan Burak ve Can'ın bize attığı sinirli bakışlar...
____________________________________
Yazım yanlışı varsa özür dileriz 😀
Yorum ve oy pls 😋😋😂
Okumayı eksik etmeyin 🙃😘♥️
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AYNEN
Teen FictionKüçükken aptal bir çocukluk aşkıydı. Ama gitgide büyüyordu içimdeki yangın. Ya söyleyip ikimizede bir şans vereceğim, ya da susup onu uzaktan izlemeye devam edeceğim. Bilmiyorum... "seçim senin elinde ozaman" dedi içimdeki ses. Peki ne yapacağım....