Can'ın ağzından;
Kapıdan giren Alev Öykü'ye öldürecekmiş gibi bakıyordu. Öykü ise her zaman ki büyümüş gözleriyle Alev'i izliyordu. Alev Öykü'nün kolundan tutup sertçe duvara itti. Ben olayları anlamaya çalışırken Alev öykü'ye bağrıyordu.
" Bak! Bir daha seni Can'ın yanında görürsem seni mahvederim. "
Aynı zamanda öykü'yü sarsıyordu. Ne yapacağımı bilemeyip Alev'i kapıya doğru ittim ve Öykü'nün önüne geçtim.
" Senin derdin ne? Kendine gel! Ne yaptığını sanıyorsun? "
Bana garip bir ifadeyle;
" Ne yani onu mu koruyorsun? İnanamıyorum! "
" Onu korumuyorum sadece sana engel olmaya çalışıyorum. "
Dediğimle birlikte Alev kapıyı sertçe çarpıp çıktı.
Öykü'ye döndüğümde bana hala büyük olan gözleriyle bakıp ;" Neden bunu yaptın ? "
" Neyi yaptım? "
" Neden beni korudun? Buna ihtiyacım yok ! "
" Hem seni koruyorum hemde azar işitiyorum! "
" Peki tamam özür dilerim. "
Arkamı döndüm , tam gidecekken tişörtümden tutup ona dönmemi sağladı.
" Teşekkür ederim. " Bunu gülümseyerek söylemişti. Gülümsemesi iyi hissettiriyor.
Daha sonra birlikte spor salonuna indik.Alev'in öldürücü bakışlarını umursamadan öykü'yü ondan uzak tuttum. Öykü cesur bir kız ama Alev çok tehlikelidir. Alev ona herşeyi yapabilir. Herşeyi...
Hocanın serbest bırakmasıyla herkes kafasına göre takılıyordu. Alev arkadaşlarıyla voleybol oynarken, Öykü Oğuzhan ile birlikte basket atmaya çalışıyordu. Birden Öykü'nün
inlemesi yankılandı. Ve biraz sonrada Alev'in.
Ne oluyor derken onlara baktım. Bir tarafta Alev'in yüzüne attığı top yüzünden burnu kanayan Öykü, bir yanda ise Öykü'ye gülerken Anıl yüzünden düşen Alev. Hangisinin yanına gitsem diye ikisinide baktığımda Alev bana gülümsüyordu, Öykü ise burnunu tutuyordu. Ama içimdeki sesi dinleyerek Öykü'nün yanına gittim.belkide dinlememeliydim...Öykü'nün kanayan burnuna bakacaktım ama o elimi itti ve hızlı bir şekilde spor salonundan çıktı.
Sinirlendim ve arkasından gittim. Onu durdurup;" Sana yardımcı olmaya çalışıyorum. Senin yaptığına bak! "
" Olma! Sadece o mayak sevgilini benden uzak tut! "
" Bende bunu yapıyorum aptal! "
" Asıl aptal sensin! "
" Herneyse yürü "
Diyerek kolundan tutup revire götürdüm. Ona pansuman yapıldı ve yatması söylendi . O Alev hakkında bana söylenirken içimden geçirdiğim şeyle gözlerimi devirdim;
Ne uzun bir gündü böyle....
__________________________________
Yazım yanlışı varsa özür dileriz 😀Oy ve yorum lütfen 😘
Teşekkürler 🤗🙃
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AYNEN
Teen FictionKüçükken aptal bir çocukluk aşkıydı. Ama gitgide büyüyordu içimdeki yangın. Ya söyleyip ikimizede bir şans vereceğim, ya da susup onu uzaktan izlemeye devam edeceğim. Bilmiyorum... "seçim senin elinde ozaman" dedi içimdeki ses. Peki ne yapacağım....