~ 7 ~

63 30 2
                                    

MEDYA: Öykü

___________________________________

Burak'ın ağzından;

Hocanın mikrofonu eline almasıyla herkes ona döndü.

" Evet gençler ,umarım eğlenmiş-
sinizdir. Malesef partinin sonuna yaklaşıyoruz. Hediyeleşmeyi başlatıyorum. "

Bunu duyduğumda bu olaya bir an önce son vermek için Masal'ın yanına gittim. Can da aynı şekilde Öykü'nün yanına gitti.
Masal'a hediyeyi uzatarak;

" Masal bu senin hediyen " dedim. O da aynı şekilde bana uzattı. Yılbaşı hediyesi verildiğinde açılır diye bir kural olmasaydı o hediyeyi açmadan çöpe atabilirdim. Ama ikimizde açtık.
Masal;

" Daha neler ciddi misin? " diyerek bana baktı. Neler olduğunu anlamaya çalışırken elimdeki hediyeye baktım.
Cidden birbirimize aynı hediyeyi almayı nasıl başardık? İkimizde saatlere bakarken gülmeye başladık. Bu gerçekten garipti. Gülmeyi bir yana bırakıp Can ve Öykü'nün yanına gittik.

Can Öykü'e kolye , Öykü de Can'a parfüm almıştı. Birbirimize teşekkür ettik. Ne kadar birbirimizi sevmesekte
bir günlük bunu es geçebilirdik ve öyle de yaptık.
Son 1 dakika kala herkes toplandı. Geri sayıma başlanıldığında herkes heyecanla geri sayıyordu;

"" .......4 3 2 1 ""

Herkes birbirine sarılıp iyi dileklerini söyledi. Parti bitince arkalarda olduğumuz için en son çıkmak zorunda kaldık. Masal ve Öykü önden giderken ben, Can , Alev ve Nehir arkadan geliyorduk. Ne yalan söyleyeyim Masal bugün güzel görünüyordu. Bunu Can'a söylediğimde Can da Öykü'nün öyle olduğunu söyledi. Ne oluyor bize? Kafamdaki düşünceleri bir kenara atmaya çalışırken bir gürültü geldi .
Sonra Öykü'nün "MASAL" diye bağırışı.

Olayları kavradığımda Masal'a araba çarptığını anladım. Masal yerde yatarken Öykü başında ağlayıp yardım istiyordu. Etrafta başka kimse olmadığı için Canla onlara yardım ederek onları hastaneye götürdük...

Hemen onu bir odaya aldılar. Can ağlayan Öykü'ü teselli ederken bende bir kenarda gözlerim dolu bir şekilde oturuyordum. Neden Masal için bu kadar üzüldüm? Anlamıyorum.
Aslında bu çok zor değil. Önceden çok iyi anlaşırken ne oldu ki birbirimizden bu kadar nefret ettik?
Hatırlamıyorum. Ama bunu er yada geç öğreneceğim. Birden Masal'ın odasının kapısı açıldı. Çıkan doktordu...

____________________________________

Yazım yanlışı varsa özür dileriz 😀

Oy ve yorum please 😘😘😂

Teşekkürler 🤗🤗🙃

AYNENHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin