Herkese "teşekkür" ederim. Ne kadarda hayatdan bezdirdiniz ya beni. Cidden bu kadar kötü biri olduğumu bilmiyodum. Bunu bana söylediyiniz için teşekkür ederim.
Zaten bu boktanlığı yaşadığım her an her saniyeye lanet okuyorum. Sizin bunu hatırlatmanız ayrı bi bezmişlik veriyor bana.
Keşke doğmamış olsaydım. Keşke oksijen ısrafı olmasaydım.
Ama doğmadan önce bu boktan senaryoyu okusaydım zaten doğmadan ölmüş olurdum. Keşke öyle bi fırsatımız olsa. Keşke doğmadan önce senaryoyu okuya bilsek. O zaman belkide bi çok şey çok farklı olurdu.
Bakın ben bi mutant falan diyilim insanım. Sizin beni hiç bi zaman anlamadığınız gibi bende bazen sizi anlayamıyorum. Benim bu işi yapmak için süper güçlerim yok. Sizin beyninizi de okuyamam ayrıca. Eyer yaptığım bi hareket hoşuna gitmiyosa ya da verdiyim cevap seni tatmin etmiyosa bu benim suçum diyil. Bende bi insanım ve benimde düşüncelerim var. Seninde bazı hareketlerini ben sevmiyorum ama bunu tirp atarak cevaplamıyorum.
Lütfen azıcık benide anlamaya çalışın. Başkalarına olan sinirinizi hınçınızı benden çıkmayın. Zaten benim derdim bana yetiyo. Başıma bela açmayın. Başımda yeterince bela var zaten.
Bulunduğum durum için başta küçük kadeşim ve dayım olmak üzere herkese "teşekkür" ederim.
Lütfen deyerimi bilin. Belki gelicek yıl sizi gökten sadece bi yıldız olarak izlerin.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
"İyiyim."
Random"İyiyim".Ah keşke büyüdükçe bu sözleri söylemek dahada zorlaşmasa bizim için.Keşke gerçekten iyi olsak.