Gozlerimi actigimda hastanede odasinda oldugumu fark ettim ali asaf yani basimda esmada bas ucumda oturup sacimi oksuyordu.Uyandigimda bana ner oldugunu anlatmalarini istemedim ali asaf basimdan gecen her seyi anlatti kotu birseyim yoktu sadece kafami torpidoya sert bir bicimde vurmustum bu yuzden musade altinda tutulmam gerekiyordu.Ali Asaf yanima gelip"EYLUL'UM IYIMISIN BIRTANEM ISTEDIGIN BIRSEY VARMI SU,CAY, KAHVE,YEMEKTE GETIREBILIRIM"dedi.Ben onu afedemiyordum evet seviyordum ama eskisi gibi olamiyordum yapamiyordum ona sirtimi donup "GIT BURDAN ALI ASAF SENI YANIMDA ISTEMIYORUM BU ZAMANA KADAR YANIMDA YOKTUN SIMDIDE YANIMDA OLMANI ISTEMIYORUM,BENI DUSUNME ARTIK BEN SENIN ARTIK SAMIMIYETINE INANMIYORUM SIMDI CIK GIT BURDAN." diyip gozlerimden akan yasi durdurmaya calistim ama durmuyodu durmuyordu iste Ali Asaf tekrardan bana seslendi "BAK EYLUL BENDEN NEFRET EDEBILIRSIN HATTA BANA KIN BILE TUTUYO OLABILIRSIN AMA SUNU AKLINDAN CIKARMA BEN SENDEN AYRILMIYCAM BU SEFER SENI BIRAKMIYCAM"diyip odamdan cikmisti.
Sabah olmustu gunes icimi isitirken kendimi yeni dogmus gibi hissediyordum.
Hemen yataktan kalkip giyinme odama gitmistim dolabimi acip
👇👇👇👇👇👇👇👇👇Usutumu giyindikten sonra Acile indim hastane bu gunde sakindi son bir kac gundur hic aksiyon yasamamistik benim kaza gecirmem disinda.Ozlemistim kimi mi ALI ASAFI neden birden bire ozlem duygusu icim kaplamisti bilmiyorum ama ozlemistim sanirim eski gunlere bi sunger cekicektim emin olamasamda sanirim Ali Asafi afedicektim. Hastane odasinda ona cok agir konusmustum gece yanima gelmemisti sabahta kontrol etmemisti aramamistida %100 alinmisti e soylediklerim yenilir yutulur birsey degildi ki gidip ozur dilemeliydim.Hastaneden Ali Asafin ev adresini aldiktan sonra bir taksi bulup hemen ali asafin evine dogru yol aldim.Evine varmistim evi cok guzeldi tek katli bahceli bir evdi.
Evinin kapisini calmistim.Kapiyi acan bi tane kadindi pjamalariyla karsimda duruykdu arkasindanda bagiran "hayatim kim gelmis" sesiydi.Kadin bagirarak "okyanus gozlu bi hanim geldi seni soruyo"
dedi.Arkadan Asaf kendini belli etmisti yari ciplak bir sekilde dustan cikmiti.Beni gorunce "EYLULUM"dedi. Bende aglamakli bir ses tonuyla "BANA SAKIN AMA SAKIN EYLULUM DEME BEN BURAYA NEDEN GELMISTIM BILIYOMUSUN SN HE BILIYOMUSUN KARAKTERSIZ SENDEN OZYR DILEMEK ICIN KALBINI KIRDIM BELKI UZGUNSUNDUR DIYE OZUR DILEMEYE GELMISTIM AMA BELLI KI SEN HICTE UZUGUN DEGILSIN HATTA HIC BUNDAN SONRA KARSIMA CIKMA HATTA HIC CIKMA CUNKU BEN GIDIYORUM ARTIK DIYIP YUZUNE TOKAT ATTIP ORADAN AYRILDIM.
Asaf arkamdan bagiriyordu ama ben onu bu sefer dinlemiycektim bi kere dinlemistim onda da cekio gitmtisti simdi ben yoktum.YENI BOLUM GELDIIII....
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bir AlEy Hikayesi
Romance11 yıl önce tam da evlendikleri gun eylulu yuz ustu birakip giden ali ve kendini sadece meslegine adamis olan bir eylül'un hikayesi.