Arkami dondugumde ALI ASAF'IN bana seslendigini duymustum. "NE VAR"diyerek cemkirdim. ALİ ASAF bana yaklasarak "EYLUL'UM dedi.Eylul'um demesini bile ozlemistim ama kalbimde deerin yaralar acmisti onunla eskisi gibi olmamiz zordu biraz."ASAF NEDEN O GUN GITTIN HE NEDEN BENI NEDEN ARKANDA BIRAKIP GITTIN HEMDE DUGUN GUNUMUZDE NEDEN BOYLE BIR SEY YAPTIN HE NEDEN"
diyip omuzlarina vurmaya basladim.Agliyyordum aglamak istemiyordum ama goz yaslarim istemsizce akiyordu,benim halimi goren Asaf heemen beni kendine cekti ve simsıkı sarildi"SANA BUNU SOYLEYEMEM EYLUL SOYLEMEK ISTERDIM AMA SOYLEYEMEM"diyip kafama bir opucuk kondurdu.Ben ona sarilmamistim kolarim onu sarmiyodu onun bana sarilmasina izin vermistim ama "SOYLEYEMEM" demesi ne vardi bu kadar onemli ki beni nikah masasinda birakip gitti ne olabilirdi.
..........ERTESI SABAH...........
Ben odamda sicacik yatagim da uyurken o lanet olasi zil sesine uyanmistim kalkmak istemiyordum ama kalkmasamda olmazdi isler vardi beni bekleyen hastalar vardi. Ayağa kalkip rutin islerimi halletikten sonra dolabimin karsina gecip ne giysem diye dusunuyordum en sonunda 👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇
Araba;
👆👆👆👆👆👆👆👆👆👆👆👆👆👆👆👆
kendime gore giyinebilecegim kiyafetleri ve sac modelini bulduktan sonra evden ciktim arabama dogru ilerliyordum ki bir sey unutugumu fark ettim arabanin anahatarini eve tekrar donup anahtari aldiktan sonra hastanenin yolunu tuttum. Arkamdan bi araba selektor cakip cakip duruyordu yol veeriyordum gecmiyordu arabanin icinde arkamdaki arabaya bakarak " ulan gerizekali geciyosan gec amacin bana kaza yaptirmak mi?" Diye bagirdim birden bire bisey olmustu arkamdaki araba sanirim amacina ulasmisti kaza yapistim gerisi karanlik hicbirsey yoktu gozumun onunde kapkaranlik bir yoldaydim tek basimaydim.Sonunda Yeni Bolum Geldi...
Cok guzel yorumlar geldi hepinize tekrarda tesekur ediyorum iyi okumalar diliyorum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bir AlEy Hikayesi
Romance11 yıl önce tam da evlendikleri gun eylulu yuz ustu birakip giden ali ve kendini sadece meslegine adamis olan bir eylül'un hikayesi.