Ali Asaf hala arkamdan geliyordu ve bana dönerek"EYLUL O BENIM ABLAM DI ABLAM SEN HERSEYI YANLIS ANLADIN" dedi. Baya sasirmistim aslinda ona inanmamiatim arkami donup "BANA YALAN SOYLEME" diye bagirdim bu sesimin uzerine ablasi duymus olacaki yanimiza geldi ve "MERHABA BEN ALI ASAFIN ABLASI SU DENIZOGLU AMERIKADAN ISTANBULA GELDIM BI SUREDIR DE BURADA KALIYORUM YARIN AMERIKAYA GERI DONUCEM AMA SANIRIM BI YANLIS ANLASILMA OLDU " dedi ben ne diyecegimi ne soyliyecegimi bilememistim cok mahcup olmustum kafami yere eymistim Ali Asafin yuzune nasil bakicaktim hic bilmiyordum.Ama birden ALI ASAFIN nefesini yakinimda hissettim once kafami kaldirdi sonrada dudagima yapismisti anin sokunu yasiyordum yillardir tenine kokusuna hasret kaldigim adam simdi bni opuyordu bnde karsilik vermeye baslamistim daha sonra ondan ayrildiktan sonra " bak eylul bu zaman kadar ben seni bırakmadım bırakmayı da düşünmüyorum seni aldaticagima olurum daha iyi ben seni cok seviyorum EYLUL ERDEM hemde tahmin edemiyecegin kadar cok "dedi ve bana sarildi bende ona sarildim ve " Ali Asaf Denizoğlu seni çok seviyorum" dedim.Bir sure birbimize sarili kaldik ayrilinca el ele tutusarak ALI ASAFIN evine girdik ustunu degistirip hastaneye gidicektik.Uzun bir sure Asafi bekledikten sonra meraklanip odaya ciktim. Ustunu giyindigini dusunuyordum ama onu gene yari ciplak gormustum yani biraz once fiziginin bu kadar muthis oldugunu fark edememistim. "B-BEN OZUR DILERIM GIYINDIGINI DUSUNEREK ODAYA DALDIM ASAF "
Ali asaf bana yaklasarak "SANA SERBEST 😂"diyip kucuk bir kahkaha patlatti.Eylul'de Asafa "SANA SERBESTMIS HELE BAK YA ACELE MI ETSENIZ ARTIK ASAF BEY GEC KALIYORUZ HANI DOKTORUZYA BIZ HASTALARIMIZ VARYA ACELEMI ETSEN ACABA"diyerek hafif bir cemkirdi Asafa daha sonra Asaf da asagiya inmisti ve hastanenin yolunu tutmuslardi. Arabadan el ele inince herkes ALI ASAFA VE EYLULE bakiyordu e bakilmiycak gibi de degiler koridorda el ele yuruyorduk
👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇
(ORNEK OLARAK KOYDUM CUNKU EYLULUN KIYAFETLERI FOTOGRAFTAKIYLE UYMUYO 😒)Takim elbiseli bir adam" Eylul Hanim Sinan bey sizi odasinda bekliyo sizin cok onemli ve ozel birsey konusmasi gerekiyormus hemen gekebilirmisiniz" diyip yanimizdan ayrilmisti ne oldugunu zerre anlamis degildim.Sinan beyin odasina vardigim da karsimdaki kisiyi gorunce kucum capli bir sok yasamistim o gelmisti ayni seyleri yasamaktan korkuyordum gozlerim yavas yavas karariyordu elerim tutmaz gozlerim gormez olmustu.
Cok istek uzerine yeni bolum geldi acele acele yazdim umarim begenirsiniz 😍😚😂
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bir AlEy Hikayesi
Romansa11 yıl önce tam da evlendikleri gun eylulu yuz ustu birakip giden ali ve kendini sadece meslegine adamis olan bir eylül'un hikayesi.