Daina:
Ed Sheeran - Give Me LoveMatau Tave, tokį gražų žaliaakį rudaplaukį vaikinuką.
Bet ar Tu, matai mane?
Žinoma, kad matai. Bet...
Bet kaip draugę?
Ar kaip žmogų, kuriuo gali naudotis kada užsinori?!
O gal...Suglamžau lapelį užmerkdama nuo ašarų sudrėkusias akis.
Tyliai, vos girdimai sukūkčioju, pasislėpusi palėpėje, su savo juoda, odine, nudėvėta užrašine ir plunksnakočiu.Vis bandau kuo tinkamiau užrašyti tai, ką norėčiau jam pasakyti... Bet per sunku.
Per sunku išreikšti žodžiais tai, ką dabar jaučiu.
O jaučiu jam - nič nieko.Anksčiau, vien pagalvojus apie jį, suspurdėdavo širdis, o dabar... Nieko. Tik keistas šleikštulys.
Jo pareiškimas apie friendzone mane pritrenkė ir... Įskaudino.
Dar dabar, prisiminus, akyse kaupiasi ašaros, tokios kupinos nusivylimo, širdgėlos ir... Skausmo? O gal pykčio...?Bet staiga... Staiga kas?
Jo keistas sapnas, kuriame aš. Bet tuo -netikiu.
Nė už ką.
Jis turi savo merginą, todėl turėtų sapnuoti ją, o ne mane.
Jis melavo, žinau tai.Žinau, kad turiu jį paleisti, bet tai sunku... Sunku, dėl kvailų jausmų.
Ir to, kad jis - mano draugas.Iš nervų suglamžau dar kelis, niekuo dėtus popierėlius iš užrašinės, numesdama ją ant žemės.
Suklumpu ant šaltų grindų iš nevilties, gniauždama klyksmą gerklėje, bei springdama savo pačios ašaromis.
Nunarinau galvą žemyn, įleisdama į plaukus pirštus, bei šiek tiek juos papešdama.Jausmas, kad jis, atšalo man - neduoda ramybės.
Jausmas, kad jis nebeišklauso manęs - gniuždo.
Jausmas, kad jis neturi man laiko - skaudina mane kaip draugę.Nebesulaikau karštų, sūrių ašarų ir kūkčiojimo... Kuris mane ramina.
Dar pora minučių šitaip pasėdėjusi nusiraminu. Nuraminu savo vidinį, įskaudintą mažą vaiką, kuriam reikia draugijos.
Reikia apkabinimo.
Reikia paprastos, draugiškos meilės...Dar pora pasikūkčiojimų ir viskas dingsta.
Visas skausmas. Visi jausmai. Viskas.
Aš miriau. Viduje.Visada, prieš darydami tam tikrus sprendimus, pagalvokime, ar tai tikrai gerai,*nusivalo ašaras, bandydama rašyti be klaidų* nes priimdami blogą sprendimą, galime prarasti ką nors artimo.
-NematomaSiela
YOU ARE READING
Nematomi Užrašai
Non-FictionTrumpos, gilios istorijos, su nelaiminga pabaiga, kuri atrodo laiminga. Arba atvirkščiai. -NematomaSiela