Gavau iš nuostabaus žmogeliuko Mejuxook ❤❤❤
1. Kaip atsiradai wattpad'e?
Na, kartą naršydama facebook, vienam fanų puslapyje pamačiau wattpad ir man patiko, kad ten galima rašyti. Tai ir užsukau. Visam laikui:)
2. Kodėl pasivadinusi NematomaSiela?
Huh, čia mano turbūt trečias ir tikiuosi paskutinis nick'as:D
Taip pasivadinau todėl, nes supratau, kad esu Siela kuri tik blaškosi šiame pasaulyje. Norėjau kažko, kas atspindėtų mane.
Nematoma - nes manęs beveik niekas nemato, o kartais tiesiog nenori matyti.
Siela - dėl skausmo, kurį jaučiu kiekvienąkart, kai mane kas nors įžeidžia, įskaudina ar nuvilia.
Juk su mūsų sielomis dedasi tas pats. Joms skauda...3. Koks geriausias dalykas atrastas wattpad'e?
Turbūt žmogeliukai kurie čia yra, jų istorijos ir tas keistai malonus bendravimas ❤
4. Kaip nusprendei kurti istorijas?
Atradusi wattpad, atradau save.
Išties mane įkvėpė kitos wattpad'erės ir jų šaunios istorijos, todėl nusprendžiau pabandyti ir aš.
Bet nenusisekus su istorijomis (kurios yra jau seniai delete'intos) supratau, kad aš moku kurti eilėraštukus.5. Ar Tau daug reiškia rašymas?
Rašymas man reiškia viską. Manau jei ne rašymas - būčiau lavonas ar bent jau ligoninėj su gilia depresija. Rašymas man padeda, mane savotiškai gydo...
6. Kokia istorija iš wattpad'o Tau paliko didžiausią įspūdį?
Jeigu taip rimtai, tai man didžiausią įspūdį paliko Elegija istorija "Blogio Trauka". Nepasakosiu apie ką ji, et atrodė, lyg skaityčiau tikrą gyvenimą...
Taip pat, man labai patiko Nijuka istorija "... Tik draugai...". Taip pat, tokia gyvenimiška, lyg tikro gyvenimo atpasakojimas...
7. Iš kur semiesi idėjų rašymui?
Iš muzikos ir savo mūzos.
O ta mūza beje, esanti mano galvoje mėgsta paišdykauti ir kartais neleidžia man miegoti ir liepia rašyti :>8. Ko Tavo manymu reikia, kad parašytum gerą knygą?
Mūzos, noro, idėjų, laiko, išmonės, savivertės, sampratos, to keisto užsidegimo ką nors padaryti iki galo ir turbūt svarbiausia, fantazijos ❤
Tag'ą perleidžiu:
BlueLe0pard
Grynakrauje
NeonineNaktis
sevennationarmygirl
higeja
Elegija
Nijuka
Ir visiems kurie jo nori :>-NematomaSiela
KAMU SEDANG MEMBACA
Nematomi Užrašai
NonfiksiTrumpos, gilios istorijos, su nelaiminga pabaiga, kuri atrodo laiminga. Arba atvirkščiai. -NematomaSiela