" İlk Sayfa " | 2018 |

3.1K 76 25
                                    

Evet,
bugün tam tamına 365 sayfalık bir kitabın ilk sayfasındayız.

İyisi ile kötüsü ile bir yılı daha geride bıraktık.

2017 kimisi için kötü kimisi için iyi geçti. Birçok şeyi aldığı gibi birçok şey verdi.

T.O.P intihar etmeyi denedi, JongHyun gibi bir melek aramızdan ayrıldı, birçok grup ayrılık yaşadı..

Baya sarsıcı bir dönemin içinden geçtik fakat bu olanlar kadar iyi şeyler de oldu.

Birçok grup zirvelere taşındı, birçok grup çıkış yaptı..
Bunu sadace BTS, EXO vs. için düşünmeyelim.
Kpop genel olarak yükseldi.

Ve, siz meleklerim..

Umarım bu yıl sizden yana olur.

Dün gece Noel Yazar'ı hissettiniz mi?

Evet, dün gece siz uykudayken hepinize iyi dileklerde bulundum.

Bir Noel baba hediye bırakıyorsa Noel Yazarınız da sizlere iyi dilekler bıraktı.

Tüm ailemiz için ilk olarak sağlık, mutluluk, huzur ve TaeRax'lı bir yıl diledim.

Umarım bu yıl ve gelecek tüm yıllarda benimle olursunuz.

Dediğim gibi bugün 365 sayfalık bir kitabın ilk sayfasındayız..

Diğer kitapları yakalım ve geçmişi geride bırakıp bu yeni kitaba yeni hikayeler yazalım.

Sağlıklı, mutlu, huzur dolu ve gençliğin yitirmiş olduğu umut dolu hikayeler.

Umudunuzu hiçbir zaman kaybetmeyin.

Sizi seviyorum, benimle kalın ailem.

Bu arada sıkça dertleşmek isteyenler oluyor ve genelde iyi sonuç verdiğini söylüyorsunuz.
Eğer derdini, mutluluğunu paylaşmak isteyen olursa daima buradayım elimden geldiğince yardımcı olmaya çalışıyorum.
Yoruma instagram hesabımı bırakıyorum oradan ulaşabilirsiniz. ♡

↪ K-Pop dedikoduları ve sırları ↩Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin