κεφ 7

1.7K 131 16
                                    

   { Jungkook }

Άκου εκεί θέλεις να πάει μαζί με τον άλλον τον παπάρα για να πηδήξουν κορίτσια...

Πάω κάτω στην κουζίνα περνώ δύο πακέτα πατατάκια και πάω και κάθομαι στο σαλόνι .. ανοίγει την τηλεόραση και την συνδέω με τις κάμερες του δωματίου μου..

Κάποια στιγμή χτυπάει το τηλέφωνο..
Γαμω και δεν ξέρω τι λένε έχει χαλάσει το μικρόφωνο ..

Το κλείνει και ανοίγει την ντουλάπα.. διαλέγει ρούχα μου και τα φοράει. 

Ο βλάκας.. τουλάχιστον τώρα θα μπορώ να μάθω τι λέει...

Ανοίγει το παράθυρο και βγαίνει έξω..

Δεν θα τον ακολουθήσω θα του κάνω έκπληξη..

Συνδέω την τηλεόραση με την εξωτερική κάμερα και το ακουστικό που έχω στο φουτερ με αποτέλεσμα να μπορώ να ακούω ακριβώς αυτά που λέει σε όλο το χώρο του σαλονιού..

" Λοιπόν το σπίτι μου το έκαψε ένας μανιακός που δεν έχω  ιδέα τι με ήθελε.. αυτός όνομα Jungkook με πήρε σπίτι του γιατί τον αναγκάζει η δουλειά του.."

Λοιπόν μιλάει έναν μαλακά και του λέει την ιστορία της ζωής του .. μάλιστα..

"Τι δουλειά κάνει?"

Ωπππ αγόρι είναι...

" Είναι μυστικός πράκτορας.. και τώρα είμαι και εγώ"

Να μαλακά... Υποτίθεται είναι μυστικό...!! Και τώρα αν τα μάθει αυτά ο jimin σιγά μην σε βάλει στην δουλειά..

" Μάλιστα"

Φφφφφ

" Τώρα αυτός με κλείδωσε στο δωμάτιο του γιατί του είπα πως θέλω να σε φιλήσω"

Αααα ο hoseok είναι..

" εμμμ ένταξη?!!.. τώρα είναι όντος το αγόρι σου?"

Γιατί ζηλεύεις??

" Ναι με φίλησε"

Αφού το ήθελες!!

" Και τότε γιατί θες να φιλήσεις εμένα"

Να σωστός άνθρωπος

" Ξέρω πως είσαι bi και αν δεν έχεις πρόβλημα θέλω να γευτώ τα χείλια σου.. "

Φτου γαμω...

" Θες να πάμε σπίτι μου?"

Τι???

" Ναι ναι ναι "

Ωραία taehyung....

" Ωραία "

Επικράτησε σιωπή..  ακουγόταν μόνο το κωλομηχανάκι... Τουλάχιστον έχω το νούμερο..

"Taehyung έλα"

Θα γελάσουμε τώρα..

"Ναι.."

Ενθουσιασμένος... Θέλω να δω πως θα κάνεις αν με δεις μπροστά σου..

" Θες να κάτσουμε να δούμε τηλεόραση? Να παίξουμε επιτραπέζιο ? Taehyung θες να πάρουμε πίτσα?"

....... Αυτός πολύ ευγενικός μας βγήκε

" Hoseok είπα θέλω τα χείλια σου.."

Το είπαμε...

" Είσαι σίγουρος για αυτο?? Εννοώ γιατί ?"

Τα θέλει ο καλός σου..

" Όταν λέω θέλω τα χείλια σου είπα τα θέλω "

Επιμένει..

"Taehyung "

Ναι??

"Ρε πληρώνεις για να κάνεις κάποιος ή κάποια σεξ μαζί σου... "

Και τώρα θες να πληρώσει εσένα..

"Πάντα σε ήθελα .. από μικρό παιδί"

Αποκαλύψεις πρώτου βαθμού ..

"Τωρα με έχεις "

Κάτσε τι??

" Χαίρομαι"

Ο παπάρας...

Ιουυυ τώρα τον φιλάει??
Μπλιαχ...

Ακούγονται βήματα..

Φφφφ... Τώρα λογικά θα το κάνουν... Fuck!

Δεν ακούω τίποτα...

Γαμω και το κινητό του είναι εδώ δεν μπορώ να εντοπίσω που βρίσκεται..

Αλλά μπορώ να βρω που βρίσκεται ο hoseok..




~
Συγγνώμη που δεν έβαλα εχθές... Απλα εγώ έκανα τις μαλακίες .. ( δουλειές του σπιτιού και μαγείρεμα )
Και μετά δεν είχα όρεξη να γράψω και για να μην βάλω κάποια μπούρδα το άφησα..

- αν θες πήγανε και δες το καινούριο βιβλίο που ανέβασα με τον taehyung -

~Αρ.

ah... im dirty Where stories live. Discover now