🔞+18 αλλά ξέρω πως θα το διαβάσεις
Οπότε εύχομαι να σου αρέσει! 🔞Μου βγάζει την μπλούζα.. δαγκώνει τα χείλια του και το μάτι του γυαλίζει
"Δεν ξέρω τι πρέπει να κάνω"
Λέω και κοιτάω άλλου εκτός από αυτόν
"Εσύ θες να μάθεις μαζί μου?"
"Ναι θέλω μαζί σου και μόνο μαζί σου"
Μου χαμογελάει και επιτίθεται στα χείλια μου.. τον δαγκώνω με αποτέλεσμα τα ανοίξει το στόμα σου και να βάλω την γλώσσα μου μέσα! Η γλώσσες μπήκαν κατευθείαν από παιχνίδι μας και σαν καλό παιδάκι τα χέρια μου από τον σβέρκο που τα είχα τοποθετήσει άρχισαν να πάνε προς τα κάτω. Ανοίγω τον φιόγκο από την φόρμα που φορούσε και την αφαιρώ μαζί με το εσώρουχο με μια κίνηση.
Σταματάει να με φιλάει και με κοιτάει .
Του επιτίθομαι στον λαιμό του και με γυρνάει με αποτέλεσμα να είμαι εγώ από πάνω του.. του αφήνω υγρά φιλάει στον σβέρκο και αυτός αρχίζει και μου ανοίγει το θερμουαρ του παντελονιού μου.. μου βγάζει το τζιν και το εσώρουχο.. δεν ήταν η πρώτη φορά που ο κολλητός μου με έβλεπε γυμνό αλλά ήταν η πρώτη φορά με τέτοια τρόπο.
Αρχίζει και μου χαϊδεύει το σημείο μου και σταματάω να κάνω κάτι απλά ξάπλωσα δίπλα του και τον κοίταζα..
Μου χαμογέλασε μου το πιάνει. Αρχίζει και μου το κουνά με απαλές κινήσεις και σιγά σιγά αρχίζει και αυξάνει ταχύτητα.
Το όνομα του ήταν ακουγόταν σε όλο το δωμάτιο στο σπίτι και μπορεί και σε όλοι την γειτονιά.. το υγρό γέμισε τα χέρια του και σταμάτησε...
Στην συνέχεια απλά έκατσε δίπλα μου και με κοίταζε.. με φιλάει αισθητικά στο στόμα ..
Θέλω και άλλο αλλά είμαι η σειρά μου..
Του αφαιρώ την μπλούζα.. περνάω το δάκτυλο μου από το στόμα του στους κοιλιακούς του φέρνοντας κύκλους..
Του χαμογελάω και αυτός με κοίταζε απορημένος, δεν ήξερε τι είχα στο μύλο μου ..
Το άρπαξα στα χέρια μου και έκλεισε τα μάτια του...
Άρχιζα να το χαϊδεύω.. αναστεναγμός ακούστηκε και κατάλαβα πως του άρεσε.
Το έβαλα στο στόμα μου... Στην αρχή ήταν αργό μετά ανέβασα ταχύτητα και το όνομα μου ακουγόταν από και ποίο πολύ στο δωμάτιο..
Τελειώνω αφού νιώθω το υγρό στο στόμα μου..
Μου πιάνει το κεφάλι και με χαϊδεύει..
"Αν θες κατάπιε το.."
Τον κοιτάω και το κάνω μου χαμογελάει.
Ξαπλώνω στο κρεβάτι και κοιτούσα το ταβάνι.. ξαπλώνει δίπλα μου..
"Εμένα μου άρεσε . Το μετάνιωσες"
Μου λέει
" Το λάτρεψα ότι καλύτερο"
Γυρνάει πλευρό και με κοιτάει..
"Hoseok μόνο αυτό"
" Τι εννοείς"
" Εννοώ μόνο αυτό κάνουν οι γκέι "
"Εσύ οταν το κάνεις με μια κοπέλα το άλλο κάνεις"
"Μπαίνω μέσα της"
"Είναι και αυτό"
" Γαμω και είμαι κουρασμένος"
"Αγάπη έχουμε και άλλες μέρες"
" Ο Jungkook!??"
"Θα τον χωρίσεις"
"Δεν έχουμε δεσμό.. απλά με φίλησε"
"Ωραία"
"Hoseok μου αρέσει"
"Μμ... Ένταξη.. κοίτα κάνε ότι θές.. αλλά μην με έχεις μόνο για να κάνεις έρωτα"
" Εγώ... Εσύ!"
" Εγώ θα σε δέχομαι χωρίς χρήματα"
" Μου κάνει"
Με παίρνει αγκαλιά
Αρχίζει να χαϊδεύει τα μαλλιά μου ... Σταμάτησε.. κοιμάται είναι τόσο γλυκός!
Μετά από λίγο κοιμήθηκα και εγώ
~
Μμμμ..Λοιπόν δεν ξέρω να γράφω τέτοια οπότε εύχομαι να μην έγραψα μαλακίες.. 😄
Καληνύχτα!
-Αρ.
STAI LEGGENDO
ah... im dirty
Fanfiction"Jungkook πόσο πίσω παίζει να βρίσκεσαι" "Τι είπες ρε παπάρα" Τον πλησιάσω "Είπα πως είσαι πίσω γαμω σου.. είσαι φουλ μπούφος" "Σκασμός" Λέω και πλησιάζω και άλλο "Ρε Jungkook γιατί έλεγες το όνομα μου αισθητικά στον ύπνο σου??" "Σκασμός" "Γι...