κεφ 8

1.6K 129 16
                                    

{taehyung}

Μπαίνω μέσα στο σπίτι του hoseok..
Ψάχνω ένα ένα τα δωμάτια.. βρίσκω τον taehyung με αυτόν στο ίδιο κρεβάτι με μόνο ένα σεντόνι από πάνω τους...

Πλησιάζω.. ωχχχ αυτός καλός είναι... Σηκώνω το σεντόνι.. ιιιι κοίτα κοιλιακούς...

Κουνάω το κεφάλι μου πέρα δώθε.. βγάζω από την τσέπη του παντελονιού μου ένα πανί... Βάζω λίγο από το υπνοτικο και το ακουμπάω απαλά στην μύτη του.. αφού είμαι σίγουρος πως δεν νιώθει τίποτα τον παίρνω μαζί με το σεντόνι τριγύρω του στην πλάτη μου και τον πάω στο σαλόνι...  Του δένω το στόμα και πάω στο δωμάτιο που κοιμόταν ο taehyung γιατί ήταν η ώρα της τιμωρίας του...

Μπαίνω μέσα και κλείνω την πόρτα.. ανοίγω το πουκάμισο μου και το αφήνω στο πάτωμα... Αφαιρώ το τζιν μου και στην πορεία μένω μονο με το εσώρουχο..

Πλησιάζω στο κρεβάτι και τον κοιτάω για λίγο... Ήταν γυμνός... Ακουμπάω το χέρι μου απαλά στο στήθος του και τον χαϊδεύω προς τα κάτω ...

Τότε λέει

" Jungkook το ήξερα πως θα ερχόσουν να με βρεις ενώ σου είπα να μην το κάνεις" ..

Του χαμογελάω και τότε του την πιάνω στα χέρι και ξεκινάω να την κουνάω...στην αρχή με απλές κινήσεις και μετά όλο και πιο γρήγορα ....

Η ανάσες του με έκαναν και άναβα ακόμα πιο πολύ ... Το υγρό γέμισε τα χέρια μου και εγώ απομακρύνθηκαν από εκεί..... Του αφίσα υγρά φιλιά σε όλο του το σώμα και σηκώθηκα από το κρεβάτι .. ντύθηκαν και αυτός με κοιτούσε.....

" Αν θες έλα σπίτι θα σε περιμένω "

Του λέω και βγαίνω από το δωμάτιο... Τώρα έχει σειρά ο hoseok..

Πάω στο σαλόνι και του λύνω το πανί που του είχα δέσει στο στόμα ..

Του δίνω ένα χαστούκι με αποτέλεσμα να ξυπνήσει και τα ματώσει λίγο στα χείλια.....

Με κοίταξε τρομαγμένος..
Του ακουμπάω το όπλο στο μόριο του. 

" Λοιπόν δεν με νοιάζει τι κάνατε εχθές αλλά να μην γίνει ξανά... Θα ζήσεις μόνο και μόνο γιατί είσαι παιδικός φίλος του taehyung και έχει μόνο εσένα μέχρι τώρα. Αλλά αν τον πειράξεις ξανά θα το σκεφτώ παρά πόλυ... Με αγάπη ο μυστικό πράκτορας και μελλοντικός σύζυγος του taehyung"

Του λέω και κου κουνάει το κεφάλι πάνω κάτω...

Τότε εμφανίζεται ενας taehyung με τα ρούχα μου να κλαίει...

Έρχεται και με παίρνει αγκαλιά...

" Συγνώμη" ..

Μου λέει και με κοιτάει στα μάτια..

Πάει δίπλα στον Hoseok και τον χαϊδεύει...

" Ευχαριστώ ... Αλλά δεν μπορώ συγνώμη..."

Του κουνάει το κεφάλι πάνω κάτω..

" Μην με ενοχλείτε ... Έξω από το σπίτι μου... Και όσο για εσένα taehyung νόμιζα είμαστε φίλοι.. κακός έκανα κάτι μαζί σου... Αλλά προτίμησα αυτί από να κάνω να χαλάσω και άλλα χρήματα"

" Taehyung έλα εδώ "

Λέω και πλησιάζει...

" Να πεθάνει??" ..

Με κοιτάει απορημένος..

" Ορίστε"

Λέω και του δίνω το όπλο...

Με κοιτάει ... Κοίταξε το όπλο και μετά κοιτάει τον hoseok ..

" Μην φοβάσαι... Πες αυτο που θες και πάτα την σκανδάλη"

" Jungkook άστον δεν αξίζει... Αντίο hoseok... Ευχαριστώ για την εμπειρία... Θύμισε μου την άλλη φορά που θα με παρακαλάς για έλεος να μην πεθάνεις ότι είμαστε κάποτε φίλοι"

Λέει και έρχεται και με παίρνει αγκαλιά..

Βγαίνουμε έξω μαζί και μπαίνουμε στο αμάξι... Μου δίνει ενα φίλη στο στόμα και ακουμπάω το χέρι μου στο μπούτι του..  ξεκινάω το αμάξι και πάμε σπίτι μου..






~
Λίγο απότομο??

Μπα...

ah... im dirty Where stories live. Discover now