Zbliża się wywiadówka mojego brata. Moje życie znów zamieni się w jeden wielki koszmar. Dlaczego? Dlatego, że zawsze to mi dostaję się najbardziej. Rodzicielka zawsze wytyka mi jaka to jestem bezużyteczna, tylko dlatego, że moim braciom idzie w szkole lepiej niż mi. Może nie jestem taka mądra jak inne dzieci? Może wcale nie jestem mądra i po prostu bezużyteczna, tak jak moja mama twierdzi. Moi przyjaciele, jeśli można ich w ogóle nazwać przyjaciółmi, wcale nie mają innego zdania niż ona. Zawsze twierdzili, że udaję pokrzywdzoną, a tak naprawdę nie chcę mi się zajrzeć w książkę. No cóż, może teraz pora coś więcej o sobie opowiedzieć. Więc tak, nazywam się Kim Sohyun, Mam 17 lat, chodzę do pierwszej liceum, powinnam być w drugiej, ale nie udało mi się przejść do następnej klasy, z powodu moich problemów z nauką. Moje rodzinne miasto to Seul, choć ostatnio rodzice myśleli nad przeprowadzką do Busan, aby mój tata nie musiał wyjeżdzać na kilka miesięcy na delegację. Wtedy po prostu bylibyśmy wszyscy razem przez cały czas i może w końcu miałabym swój własny pokój. To chyba tyle, nie jestem zbyt ciekawą osobą, nie mam żadnych zainteresowań ani nie posiadam żadnych talentów. Jedynie lubię spać, jeść i słuchać muzyki.
*Zdjęcie Sohyun na załączonym obrazku*
CZYTASZ
Motivation | Park Chanyeol
FanfictionKim Sohyun potrzebuję motywatora, którym zostaję Park Chanyeol. Nieśmiałość dziewczyny sprawia, że zaczyna ona posiadać dwie twarze. Czy chłopak zakocha się we właściwej z nich?