01.

36 4 1
                                    

Jmenuju se Georgie Denbrough a byl jsem rok nezvěstný. 

 Tehdy mi bylo šest. Můj bratr Billy  vytvořil lodičku a já si s ní šel hrát ven do deště. Jenže ona nešťastnou náhodou skončila v kanále a já o chvíli později taky.  Ale to předbíhám. Nejdřív se ze tmy kanálu vynořil klaun. Představil se mi a podával mi loďku, ale když jsem se pro ni natáhl, chytl mě a strhl dovnitř kanálu. 

Tvrdil, že je to tančící klaun a že patří k cirkusu, který dovnitř kanálu odfoukla bouře. Slíbil mi, že mě dovede k místu, kde celý ten cirkus žije. Jak jsem řekl, tehdy mi bylo šest. A tak jsem mu uvěřil. Jenže místo toho mě dovedl do středu kanalizace města Derry. Vznášely se tam děti, stovky, tisíce dětí. Nejdříve mi to vyděsilo, ale ten klaun byl tak přesvědčivý...

"Chceš se taky vznášet?" Zeptal se, a já nejistě kývl, lodičku přitisknutou k hrudi. On otevřel ústa, čelisti nepřirozeně zvrátil dozadu, a pak už si nepamatuju nic. Jen tmu.

O rok později jsem se probral v náručí bratra, obklopen jeho kamarády. Byl jsem promrzlý na kost a Billy plakal, klečel na kolenou v šedé vodě uvnitř kanalizací a tiskl mé hubené tělo k tomu jeho. Nic jsem nechápal. Až později mi bráška vysvětlil, jak to všechno bylo. Ten klaun, Pennywise, se vracel každých dvacet sedm let. V tu dobu pokaždé zmizelo mnoho dětí, které se už nikdy nenašly - živil se jimi. Za rok si nastřádal dostatek potravy a poté živořil uvnitř kanalizací města Derry. 

 A já přežil, jen díky bratrovi a klubu lůzrů, jak si tehdy říkávali jeho přátelé. 

A teď, o sedm let později se to všechno vrací.

----

Ahoj! Doufám, že nevadí, že jsem trochu  upravila fakty; Georgie přežil a má ruku. Tenhle nápad se mi docela líbí, ale bez úpravy původního příběhu by to nešlo... Georgie by rok v kanalizaci nepřežil, a už vůbec ne s utrhnutou rukou. Tak to snad budete tolerovat :)

Junior (It cz FF)Where stories live. Discover now