Merhaba Arkadaşlar.Bu kitap benim ilk deneyimim.Beğenirseniz çok sevinirim.
Kapıyı kilitleyip dışarı çıktım.Bahçe mis gibi gül kokuyordu.Bir bahçıvan seçimide olsa tercihlerim iyidir.Çok güzel bitkilerim var,sera yaptırmasaydım bu yağmurda mahvolmuşlardı.Evet topuklu ayakkabılarımı giymiştim bugün.19 yaşımda olmam giymememi gerektirmezdi herhalde.Yine aynı şey olmuştu.Benim eve baka baka gidiyordum.Türkiye'de olsam kendimi güvende hissedebilirdim.Bu Fransa korkutuyor beni.Pek bilmiyordum buraları fakat üniversite için gelmiş olmam güzeldi.Modelist bölümü okuyorum.En büyük hayalim buydu.İstedim ve başardım.Fransa da okumak zorunda değildim fakat teyzem burda olunca garipsemeden yolladılar beni buraya.Ama teyzem yaklaşık 1 ay önce vefat etti.Ne büyük acı ama.Fransa'da bir başıma.Okuldada arkadaşlarım yoktu,dışlanıyordum.Benim çizimlerimi kıskandıklarını duymuştum bir ara.Çok saçma,hemde çok.
Bu partiye neden gelmiştim,evet bu çok garipti.Fakat teklifi geri çekemezdim.Hoşuma gitmişti.Evet gelmiştim."France University" süslerel kaplıydı.Ne yani tüm okulu çağırmışmıydı okula?Doğum günü kızı "Emily" kendini beğenmiş,ukala şey.Benden nefret ediyor.Fakat ben insanca davranarak geldim hediyemle.Hediyem büyük bir tasarım defteriydi.İyi çizimler ona,tabi çizebilirse.Çizimleri pekte iyi söylenemezdi.Partide pek fazla kalmamamıştım.Hediyemi verip cafeye doğru yüyümeye başladım.Sıcak bir çikolata enfes gelmişti.Yalnız bir sorun vardı.Bu kıyafetlerle dolaşmam çok garipti.Hemen eve gittim.Evim pembe panjurlu olmasada kocaman bir bahçesi olan 2 katlı bir evdi.Komşum Sandra teyze 60'lı yaşlardaydı.Zaten tek arkadaşım oydu.O çok değerliydi benim için,her neyse eve gelmiştim.Üstüme uzun bir salaş kazak ve altınada koyu bir jean aldım.Tatlı topuz ve tamamdır.Dışarı çıkabilirdim.Meydandaki kütüphaneye biraz kitap okumaya çıktım.Çok kalabalık değildi ama sessizliğini koruyordu.Sonuçta kütüphaneydi burası.Bir kitap seçtim.Ama seçtik desem daha mantıklı olurdu.Aldığım kitabı almak isteyen biri daha vardı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Saf Kız
RandomSonbaharın yaprakları yavaş yavaş dökülüyordu.Simasına yaklaşan hafif esinti gecenin korkusuyla birleşmiş.Tak,tak ayakkabılar.Sessiz sokağı inletiyordu.Gecenin bu saatinde dışarıda ne yapıyordu?Belki bir gezmeden geliyordu,belkide kafasındaki tüm so...