Úvod

377 31 16
                                    

Je to druhý díl od knížky Dívka jménem Katy. Píšu to, protože u prvního dílu bylo hodně hlasů a komentářů ať pokračují. Také píšu dál z důvodu toho, že jsem první díl utnula dost špatně. Nevíme jestli ji Dan něco udělal vážného nebo ne.

Katy je v 5 měsíci těhotenství. Za 4 měsíce bude mít narozky. Termín porodu na ve stejný den jako narozeniny. Úžasná náhoda. Katy je šťastná. Pokud chcete vědět jak to s ní dopadlo v prvním díle tak Katy omdlela. Uhodila se silně do břicha a do hlavy. Teď je v rizikovém těhotenství.

Alan se uzdravil a pomáhá své snoubence v domácnosti. Nemůže tahat nic těžkého. Alan svou firmu dál na starost jeho nejlepšímu kamarádovi zatím co se bude starat o Kat. Ale tak proč vám tady budu vykládat jak to všechno bylo? Přečtěte si ti sami.

Běžela jsem k ní když v tom mě praštil.
,,Táhněte od ní.!"
,,Já nejdu za ní! Já jsem běžela támhle do kuchyňky."
Dělala jsem jak když jsem si ani nevšimla, že tam je.
,,Dobře, pardon. Jděte!"
Poslední slovo zařval tak, že to se mnou cuklo. Zvedla jsme se ze země a šla si kuchyňky. Vzala jsem si z mrazáku led a přemýšlela jak se jí zbavit. V tom jsem zahlédla pánvičku. No jasně vezmu ho pánvičkou po hlavě.

Pomalu jsem vzala pánvičku a šla zpátky. Schovala jsem si ji za záda.
,,Pane co se tu stalo?"
,,Kurva ženská! Do toho ti nic není! Padej zpátky za pult a neser."
Zařval na mě a otočil se zády. Ha teď je ta pravá příležitost.

Přetáhla jsem ho po hlavě pánvičkou. Sklátil se k zemi. No moc toho nevydrží. Rychle jsem ho odtáhla od té dívky a začala ji oživovat. Netrvalo to dlouho a začala dýchat.

Okamžitě jsem začala volat všechny doktory a sestry aby mi s nimi pomohly.

Chvíli po tom přijeli policisté a toho frajera si odvedli v poutech. Už se probral a naznačoval, že mě zabije tak jsem na něj vyplazla jazyk a starala se o tu dívku.

Z pohledu ošetřujícího lékaře Alana
Ještě jsem zůstal na pokoji a kontroloval pana Richtra. Byl v pořádku tak jsem se k němu na chvíli posadil a povidali jsme si. Jak se cítí a tak.

Z ničeho nic za mnou přilétla sestra, že mám jít okamžitě dolů, že tam máme napadenou. Pan Richtr okamžitě zbystřila a chtěl vyrazit.
,,Ne pane. Vy ležaté já se o to postarám. Věř te mi."
,,Dobře."
Vstal jsem ze židle a běžel dolů. Zalekl jsem se když jsem to viděl.

Všude po zemi tekla krev. Na mužove hlavě byla videt rána po útoku. Dívka ležela na zemi a dychala. Nevěděla kde je a kdo je. Nikoho z nás nepoznávala. Strašně dlouho ji musel škrtit. Bylo na ní vidět, že je úplně zmatená.
,,Slečno? Víte kdo jste a kde jste?"
,,Ne."
Odtáhla se ode mě.
,,Nechte mě být. Prosím. Už mě neskrtte."
,,Nebojte. Já jsem doktor a chci vám pomoci. Jste slečna Milerová (pokud mám špatně příjmení tak se omlouvám, ale už si to úplně nepamatuji.) a jste snoubenka pana Richtra který tady u nás leží ."
,,Nevzpomíná si. Omlouvám se."
,,Pojďte se mnou ukážu vám někoho a ošetřil vás."
Nejisté se na mě pousmála. Bylo na ní vidět, že mi vůbec nevěří.
,,Sestri? Půjdete s námi. Slečna mi vůbec nechce věřit. Třeba s vámi půjde radši."
,,Děkuji. Já se vám omlouvám pane doktore."
Sestra ji chytla a vedla pomalu k pokoji číslo 7 a tak jsem rychle vyjel výtahem abych na to pana připravil.
,,Pane?"
,,Co s ní je?!"
,, Ztratila paměť. Vede ji sem sestra je možné, že vás nepozná. Nedělej té si starosti on ji strašně dlouho škrtil. Až se trošku uklidní tak si vzpomene."

Z pohledu Alana
Když mi to všechno doktor řekl, začal jsem brečet. Nechci, aby mě nepoznala. A čekáme spolu dítě. Řekli ji to?

V hlavě mi proběhlo tolik otázek. Najednou někdo zaklepal. Jsou tady. Velmi rozklepanym hlasem jsem zavolal dále.

Vešla dovnitř. Má překrásná snoubenka měla úplně zarudlé oči. Oči, ale nebylo to jediné co měla rudé, celý její krk byl úplně rudy od toho jak jí ten hajzl škrtil. Neměl jsem vůbec slov.
,,Kat?"
,,Kdo je Kat?"
,,No přeci ty! A víš kdo jsem já?"
,,Lékař říkal, že někdo koho velmi dobře znám, ale omlouvám se vám pane, nevzpomínam si."
,,Neříkej mi pane! Jsem tvůj snoubenec Alan a čekáme spolu dítě!"
,,Pane nekřičte na ni. Budu ji muset odvést. Musí na vyšetření."
,,Omlouvám se. Ahoj."
,,Nashle"
Odpověděla a odešla.......

Tak po dlouhé době vyšla. Druhý díl knihy Dívka jménem Katy. Omlouvám se všem, kteří mají stejná jména jako postavy v knize. Stalo se mi, že jedna dívka se jemnuje úplně stejně jako jedna z největších sviní prvního dílu. Omlouvám se a nebojte nejsou to vaše jména. Děkuji všem za hlasy komentáře a že to vůbec čtěte. A tento díl věnují Neznama616 která mi navrhla tento nápad.

Nový Začátek Katy!!Kde žijí příběhy. Začni objevovat