4. Kapitola

178 9 18
                                    

,, Tak tady jsi ty svině?! Už jsem tě hledal!"
,, Co tady děláš? Vypadni!! Nikdo ke mě nesmí!"
,, To se ještě uvidí! "
Najednou ke mě priskocil a něco mi přiložil k puse. Usnula jsem.

Po asi hodině spánku jsem se vzbudila. Ležela jsem někde na studené podlaze. Byla mi strašná zima. Podívala jsem se na své tělo. Bylo úplně nahé, ani kousek oblečení se na něm nenachazel.

,, Tak princezna si vyspinkala? "
Rekl nějaký nabuseny chlap.
,, Nejsem žádná princezna, debile!"
,, Takže princezna bude drzá jo? To se ještě uvidí. "
Přišel ke mě a praštil mě. Strašně to bolelo. Hlava se mi otočila a praštil jsem se ještě o stěnu u kterém jsem seděla. Kurva to byla bolest.
,, Cumte na tu devku! Vona bude ještě brečet! "
Strašně se všichni začali smát. Bylo jich dohromady okolo 10. To není dobré.

Do místnosti přišel ještě jeden muž. Vypadal, že je to jejich šéf.
,, Chlapi, dejte ji pokoj. Ta je moje."
Přišel ke mě blíž. Chytl mě kolem pasu a druhou rukou za stehno. Hladil mě. Jezdil rukou nahoru a dolů. Musím podotknout, že jsem stále nahá.
,, Nechte mě být! Já vám nic neudělala!"
,, Pamatuješ si úplně hovno! Tak drž hubu! Zkus ceknout a bude tě to bolet!"
Jen jsem přikyvla. Mam strašný strach. Co když mě zabije?

Rukou mi zajel do rozkroku a začal mě tam hladit. Mám chuť vzdychat, ale nemůžu. Pomalu do mě zastrcil jeden prst a začal dělat povědomé pohyby. Zastrkavat a vyndavat. Druhou rukou mi hladil nadro.

Když už jsem skoro byla, tak přestal. Svou hlavu z mých nader přesunul do mého klína a začal s jazykem. Docela jsem si to uživala. Když už jsem skoro byla, zase přestal. V tom mi vrazil strašnou facku.

Vzpomněla jsem si na všechno. Na Alana, na Klárku, na Dana.... Úplně navsechny. A teď ten grazl stojí nademnou.

,, Pusť mě! Jsem těhotná! "
,, Počkej! Jak to víš?!"
,, Já si teď na všechno vzpomněla! "
Ta slova se mi, ale stala osudnymi. Dostala jsem další strašnou facku, že jsem upadla do bezvědomí.

Nevím, jak dlouho jsem byla mimo, ale bylo to dost dlouho. Probouzím se na studené, vlhké a špinavé podlaze. Byla mi zima. S nehezkym zjištěním jsem zjistila, že jsem pořád nahá. Až na tu malou výjimku vedle mě. Byla tam obrovská bílá louže. Co to asi je? Pokusila jsem se ohnout tak, abych si viděla mezi nohy.

Doprdele! Ono to že mě také vytejka! Je to sperma! Co jiného by to bylo? Co by to asi jiného taky mohlo být?! Kurva! Kdo všechno to semnou dělal? Co teď budu dělat?

Z pohledu Dana
Když jsme ji konečně našli na pokoji tak byla celá ustrasena.
,, Tak tady jsi ty svině?! Už jsem tě hledal!"
,, Co tady děláš? Vypadni!! Nikdo ke mě nesmí!"
,, To se ještě uvidí! "
Skocily jsme po ní a já ji dal pricichnout ke kapesníku napouštym chloroformem. Okamžitě usnula. Naložili jsme ji do auta a převezli do starých garáží daleko za město. Když tady bude řvát tak ji stejně nikdo neuslyší.

Po příjezdu na místo, jsme ji svazaly a vysvlekly z veškerého oblečení. Spala přibližně 2,5 hodiny. Pak se probudila. Kluci z ní byly úplně hotový, o něčem se bavili a tak jsem tam šel, aby ji neublížily.
,, Chlapi, dejte ji pokoj. Ta je moje."
Šel jsem pomalu k ní, bylo vidět, že je úplně strašně nervózní měla strach. Bylo jí to vidět na očích. Jak byla nahá tak mě to strašně vzrusovalo.
,, Nechte mě být! Já vám nic neudělala!"
,, Pamatuješ si úplne hovno! Tak drž hubu! Zkus ceknout a bude tě to bolet!"
Rukou jsem ji začal hladit v rozkroku a dráždit. Viděl jsem jak chtěla vždy hnout, ale bála se. Zasunul jsem tedy do ní jeden prst a druhou rukou jsem ji drazdil nadro.

Videl jsem jak už skoro je,tak jsem přestal. Hlavu jsem přesunul k jejímu klínu a začal ji dráždit jazykem. Utekl ji vzdech. Praštil jsem ji.
,, Pusť mě! Jsem těhotná! "
,, Počkej! Jak to víš?!"
,, Já si teď na všechno vzpomněla! "
Lekl jsem se, že jsi vzpomněla a tak jsem ji praštil ještě jednou, když v tom upadla úplně do bezvědomí. Všichni kluci se k ní přesunuli a začaly si to s ní rozdávat. Každý u ní byl asi dvakrát.

Po hodinách se probudila úplně mimo.

Z pohledu Katy
Najednou někdo vyšel z té mistnosti. Špatně jsem mu viděla do tváře.
,, Kdo jste?! "
,, Ty jsi mě nepamatuješ micino?!"
Už vím kdo to je.
,, To jsi ty?! "
,, Jo a jdu si pro tvé dite!!"
Klekl si ke mě a na mě uz hodně vypoukle bříško přiložil obrovský nůž.
,, Rozluč se...... "

Dnes po dlouhé době další díl. Omlouvám se, že to tak dlouho trvalo. Neměla jsem vůbec žádný nápad ani inspiraci a ani čas. A chtěla jsem, aby se vám tento díl líbil tak jsem si na něm dala co nejvíce záležet. Doufám, že se líbil. Pište do komentářů.
❤️❤️

Nový Začátek Katy!!Kde žijí příběhy. Začni objevovat