Ask + 3 Kapitola

150 6 10
                                    

Na mě

Máš sourozence?
Ano mám 4 sourozence. Mladší.

Kolik ti je?
Bude mi 15 let za 2 měsíce.

Už jsi zdravá?
Ještě ne. Jsem po té operaci a teď momentálně jsem znova nemocná. Mám streptokokovy zánět hltanu.

Otázka na tebe . Vzpomene si Katy na Alana, mamku a Klárku????.
Upřímně, ještě ani nevím.

Proč si Kat vzpomněla na Dana a né na Alana?
Aby to bylo napínavé. Mám teď něco velkého v plánu.

Kolik si myslíš, že bude mít díl kapitol?
Nevím, ale maximálně 40 - 45.

Bude tam nějaká nová postava?
Ano bude.

Na Katy

Přála bys si vzpomenout na úplně všechno co se stalo než tě ten Daniel začal škrtit.
Přála bych si vzpomenout úplně na všechno. Bojím se, že si nevzpomenu.

Na Alana

Počkáš na Katy až si zase vzpomene a nebudeš to vzdávat, nebo to vzdáš a najdeš si jinou?
Katy miluji víc než koho jsem kdy miloval. Počkám na ní i kdybych měl čekat třeba 30 let. Já si stejná myslím, že čas vše zahojí a vzpomene si.

Na Daniela

CO SI TO KATY UDĚLAL?! TY MÁŠ SNAD PORUCHU AUTISTICKÉHO SPEKTRA?! VŽDYŤ SI JÍ UBLÍŽIL!! TAKHLE UŽ TI NIKDY NEBUDE VĚŘIT!!
Udelal jsem ji pouze to co si zasloužila. Chovala se jako děvka! Chvíli tvrdila, že mě miluje. Pak najednou odešla za Jakubem a teď Alan? Je normální ona?
Já ničím netrpím jen jsem ji konečně vrátil to co si zasloužila. A vůbec mě nezajímá, že jsem ji ublížil. Zavinila si to sama. Svině jedna.
A co že mi nebude věřit? To by mě mělo zajímat? Víš tohle byl jen začátek. Počkej co jí udělám teď!

Na sestřičku z nemocnice
Proč ji Dan uskrtil?
No nevím jak tu otázku myslíš, myslíš jako proč škrtil mě? Nebo proč škrtil ji? Odpovím na oboje. Proč škrtil mě? Protože jsem ho pretahla po hlavě panvickou. Ale proč škrtil ji to nevím.

POKRAČOVÁNÍ (3 KAPITOLA)
,, Pane Richtre máme pro vás psanou zprávu. Pana Daniela pustili na svobodu. Nemají ho z čeho obvinit. Sestřička která byla u toho přítomna tak někam zmizela. A vaše žena si nic nepamatuje. "
,, Do háje! Já chci domu a chci aby si Kat konečně na něco vzpomněla!"
,, Pane s tím vám bohužel nepomohu. Nashle."
,, Nashledanou."
Když ta policajta odešla začal jsem být dost nervozni. Co když si přijde pro Kat? Co když ji zase ublíží?! Je to všechno teď zase v háji. Musím ji ochránit!

Zazvonil jsem na sestru, která okamžitě přišla.
,, Co potřebujete pane? "
,,, Kdy už můžu jít domů?"
,, To si ještě pár týdnů počkáte. Jste po velké bouracce a po těžké operaci. "
,, Já musím domu hned!"
,, Nekricte na mě! Já za to nemůžu. Bohužel vám více nepomohu. Kdyby jste potřeboval něco normálního tak zazvonte. "
,, Potřeboval bych ochránit Kat! Moji snoubenku!"
,, S tím vám také nepomůžu. Bohužel. Už musím. "
A odešla. Kurna to je kráva. Má pomáhat a místo toho na to sere! Nechápu policajty.

Z pohledu skrcene sestry
Od chvíle co se stal ten incident v nemocnici už uběhly dva týdny. Slečna Kat se pořád nechce s nikým bavit jen s jednou sestrou a doktorkou.
Ja mám pořád na krku otlaky od toho jak mě škrtil. A díky němu si uvědomuji jak je tato práce nebezpečná. Pořád přemýšlím o tom jestli nekončit. Ano miluji tuto práci a i svého manžela, který zde pracuje (ráda pracuji s ním), ale stále mě premaha strach a nevím co dělat. Asi zkoncim. Bude to pro všechny lepší. Aspoň budu vice s mými dětmi.
Jdu dát výpověď!

Z pohledu Dana
Nic na mě nezjistili ty svině policejní.
Jsem na cestě domů a musím naplánovat pomstu.

Upřímně se mi po Katy stýská. Mám ji rád, ale to co udělala tak to přehnala! Dělat to neměla! Měla být semnou a né hledat si někoho jiný o. A ještě s ním čekat dítě! Sice jsem ji jednou či dvakrát podvedl, ale lituji toho a řekl jsem jí to. Tenkrát na té party to vypadalo, že mi dá ještě šanci a pak najednou jsme se probudili a ona ležela s Alanem na posteli. To ona udělala svinarnu na mě!

Víte jak mají doopravdy fungovat vztahy nebo manželství? Žena má být v domácnosti a stará se o děti, domácnost, manžela nebo přítele a dávat mu co chce. Žena je vlastně něco jako taková nafukovací pana na sukani. Prostě má plodit děti, držet hubu a starat se o manžela s domácnosti! A to si všichni pamatujte!

Budu to muset Katy vysvětlit. 😂🤣

Z pohledu třetí osoby
Katy s Alanem leží v nemocnici. Katy stále odmítá kontakt s jakým kolik mužem. Ano občas zajde za Alanem, ale hned odejde. Necítí se ve své kůži. Můžu se bojí. Snaží se si vzpomenout, ale stále ji to nejde.
Alan přemýšlí nad tím jak Kat ochránit a zbavit se Dana.
Klárka sedí doma s manželem a myslí na Katy, která ji u sebe nechce.
Dan sedí doma a něco plánuje. Obvoláva spoustu lidí a něco sepisuje.

Z pohledu Katy
Ležím na pokoji a přemýšlím. Strašně si chci vzpomenout, ale nejde mi to. Každý říká at nepospicham, že vše časem přijde, ale co když ne?
Někdo zaklepal.
,, Ano? "
,, Tak tady jsi ty svině?!"............

Omlouvám se, že tak dlouho nevychazel, ale čekala jsem na otázky. Takže zde máte další díl. Názory či jakékoliv doporučení pište do komentáře budu ráda. A co si myslíte o tom jaký má Daniel názor na ženy?
Dekuji.

Nový Začátek Katy!!Kde žijí příběhy. Začni objevovat