I.

63 5 3
                                    

Jungkook~

Reggel kimásztam az ágyamból és a fürdőszoba felé vettem utamat, hogy rendbe szedjem magamat és úgy nézzek ki, mint aki normális. Ami nagyon nehéz tud lenni főleg, hogy épp iskolába készülök. Annak ellenére, hogy még iskolába járok már el kezdtem idolként dolgozni pár haverommal. Bár... Párat csak nem rég mutattak be, hogy majd velük kell dolgoznom, készüljek fel. Szerencsémre jól kijövök velük, még annak ellenére is, hogy eléggé csöndes személyiséggel áldott meg az ég.

Megálltam a tükör előtt és el is kezdtem magam enyhén kisminkelni csak, hogy szokjam. Ezután rendbe szedtem a hajam és magamra öltöttem azt a pár rongyot amit még út közben vettem kezembe. Miután úgy gondoltam készen állok elindultam magamnak valami harapnivalót keríteni, hogy nehogy az éhség vigyen el. Számba vettem egy szelet kenyeret majd a hűtőhöz menve annak kinyitva ajtaját épp néztem volna, hogy mit kenjek kenyeremre, mikor valaki úgy gondolta, hogy így kora reggel ráfekszik a csengőnkre. Így morcos fejjel csuktam vissza a hűtő ajtaját és indultam meg az ajtó felé, hogy lássam ki áldott meg, hogy így ráfekszik ebben az időpontban a csengőnkre. Kinyitva az ajtót két tökkelütöttel találtam szemben magam, de nem szemlélhettem sokáig őket, mert Jimin egyből arrébb tolva engem tört be a házba, míg Tae rám ugrott egy kecses lendülettel.

-Hihihihihiiih...-vihorászott a fülembe Tae.

Így Tae-val a nyakamban zártam be az ajtót és indultam meg Jimin felé, aki már a konyhában matat kaja után. Miután Tae úgy döntött elege van a rajtam csüngésből, le ugrott rólam és vihorászva nyögött ki egy ,,jó reggelt". Kivettem a számból a kenyeret és próbáltam felvenni a szemkontaktust Jimin-nel aki már a hűtőben kotorászott, mint ahogy én is tettem. Rám se figyelve folytatta a kutakodást, én pedig vettem a bátorságot és felette átnyúltam a jamért. E tettemre pár szúrós pillantást kaptam drága barátomtól, de én viszonozva figyelmességét, kentem a kenyeremet az előbb említett finomsággal. Chimchim már épp nyitotta volna ki a száját, hogy reklamáljon, de én hamarabb szólaltam meg.

-Neked is jó reggelt. - Fintorral az arcomon lestem reakcióját, de csak legyintett egyet majd kivett egy szamócás joghurtot és enni kezdte egy kanállal, amit természetesen az egyik konyhafiókból halászott elő.

Taehyung mellénk szökdécselve már el is kezdte szokásos kajacsórásos módszerét alkalmazni rajtunk. Kiskutya szemekkel hol rám, hol Jimin-re kapta a fejét. Mi pedig ellenállást sem méltatva kínáltuk meg kajával.

Miután befejeztük az evést Jimin-nel elpakoltatva indultunk el az iskola felé. Ránéztem a nemrég még jamért duzzogó barátomra aki hirtelenjében el kezdett pattogni. Tae-val kérdő pillantásokkal néztünk felé, mire ő már kezdett is bele a mondandójába.

-Hallottatok arról az Anti gyerekről? - Jimin látva nem értésünket folytatta.

-Elvileg nagyon hasonlít rád Kook! De csak kinézetben. A csajok szerint igazi playboy!

-Uuuh... Most, hogy mondod én is hallottam róla! - mondta elgondolkozva Tae.

Én pedig csak néztem rájuk, hogy mégis miért kellene, hogy engem ez érdekeljen? Így gyorsítva eddigi tempómon, haladtam tovább az iskola felé.

-Kookie~ Hallod! Várjál már meg minket! - üvöltött utánam Jimin. Én pedig épp léptem be az iskola kapuba mikor megláttam egy halom csajt sikoltozni. Már azt hittem miattam vannak itt, de csalódnom kellett. Próbáltam leskelődni, hogy mégis mi az ujjongásuk tárgya mikor megláttam. Egy srác hozzám hasonló frizurával és testalkattal a sikoltozás okozója. Bambulva a srácot hirtelen arra lettem figyelmes, hogy éppenséggel néz. Engem néz, egyenesen a szemeibe. Én pedig az övéibe.

Szemezésünk félbe szakítva ugrott rám Jimin és el kezdte kioktatásom, miszerint tiszteljem őt és Tae-t, mivel idősebbek. Vissza fordulva a sráchoz láttam, hogy még mindig engem néz, én pedig csak elkapva fejemet éreztem, hogy egyre forróbb lesz az arcom. Jimin és Tae meglepően pillantanak rám és környezetünkre, hogy mégis mi váltotta ki belőlem ezt a reakciót.

-Hé... Kook... Anti téged néz. - suttogta fülembe Chimchim.

-Netalán miatta vagy zavarban?- vigyorgott mellette Tae.

-Hülyék. - pöcköltem őket homlokon.

-Áu... - szisszentek fel.

-Szóval ő Anti? - kérdeztem a két eszestől.

-Kook... Talán tetszik neked? - röhögött mellettem Jimin, amibe Tae is csatlakozott.

-Nem, ti agyi nyomorékok. Amúgy nem is hasonlít rám. - Terelve a témát néztem lopva Antira aki megérezve tekintetem, rám kapta fejét és rám mosolygott. Egyszerűen gyönyörű. Vagyis... Mi? Kezdenek problémák lenni. De nagyon.

Meghallva a csengőt, haverjaimmal a termünk felé vettük az irányt, miközben Jimin továbbra sem hagyott békén azzal, hogy mégis mikor lettem meleg. Folyton szekálva másztak a képembe, hogy meséljenek az ,,újdon sült szerelmemről". Belül nem bántam annyira, hogy többet tudok meg róla, de vajon miért? Tényleg meleg lennék? Mondjuk én megmondom azt ha valaki helyes, a nemétől független, de olyan fura érzést érzek itt belül. Mitől van ez? Majd kiderül, érdekli a fenét. Ha Antit érdeklem akkor majd idejön hozzám. Várjunk... Mi? Úgy ugrándoznak az érzelmeim, mint egy tini lánynak... Szerelmes lennék első látásra?

Antikook [ff.]Where stories live. Discover now