II.

50 3 1
                                    

Délelőtt különösebben semmi sem történt. Éppen az ebédlő felé vettük az irányt pár lány sikoltozása közben amit ma a megszokottabbnál is irritálóbbnak tartottam. Mellettem haverok meleges beszólásaik, mögöttem nyávogós lányok. Jelenleg amit legjobbnak találok az az, hogy a terepet mérem fel, de a mai napon másodjára találkozott a szemem az övével. Megint engem néz, viszont most egyedül van. Éppen ül és enne, ha nem a szemével égetne lyukat a mellkasomba. Néz és... Végig nyalta az ajkait?! Érzem ahogyan egyre jobban zavarba jövök, már nem is figyelve arra merre megyek. Mire feleszméltem azt vettem észre, hogy mellette ülök, mellettem Jimin, velem szemben meg Tae és előttünk tálcákon a kaja. Fogalmam sincs mikor vettem el a kajámat, mikor ültem ide és, hogy mégis miért pont mellé? Ahogy ott ültem folyamatosan éreztem magamon Anti tekintetét.

Gondolataimat Jimin zavarta meg mégpedig úgy, hogy nem finomkodva a bokámba rúgott.

-Áu! Jimin! Ezt most mire fel kaptam?

-Kook. Mióta leültünk próbálunk bemutatkozni a kis szerelmednek, de kurvára nem figyeltél, szóval... Vágod. - mosolygott rám, mint egy idióta én meg csak vállba bokszoltam. Majd le esett mit is mondott. Anti érdeklődik felőlem? Érdeklem? Anti felé fordultam aki egyszerűen... Nem tudom leírni. Kavarog bennem minden. Gyönyörű barna íriszei és a haja, mely néha takarja gyönyörű szemeit. Hibátlan arc és szívmelengető mosoly. Ő egy angyal? Vagy csak beképzelem magamnak, hogy ilyen tökéletes?

-Jungkook... - szólalt meg gyönyörű hangján. Csak úgy a fülembe mászott. Én erre a hangra akarok kelni, elaludni, élni. Én többet akarom hallani ezt a hangot.

-Jungkook... Nem akarsz enni?

-Téged szívesen ennélek.

-Mi?- Mit mondtam az előbb?

-Mi?- kérdezett vissza Jimin és Tae is akik meglepetésükben egymásra néztek. Én meg nem tudom, hogy mégis honnan, de vettem a bátorságot és rá néztem Antira. Nyelvével végig nyalta alsó ajkait, majd bele is harapott miközben az és ajkaimat nézte. Mi folyik itt?

-Kook... - Jimin próbál valamit kinyögni röhögés közben. 

-Ha-hamár... ennyire lebuktattad magad... Ke-kettesben hagyunk titeket. U-ugye Tae?

-I-igen. - Majd röhögve felálltak a tálcájukkal és tovább álltak. Én pedig szép lassan realizálom, hogy most mi is történt. Tekintetemet megint rá emeltem, de ő csak egy perverz mosoly után kérdezett.

-Minden rendben?

-I-igen... - Még sosem voltam ennyire zavarban. Általában nem mutatom ki nagyon az érzelmeimet, de mellette nem megy. Dadogtam. Én most komolyan dadogtam egy olyan ember előtt akivel most beszélgetek életemben először? 

-Netalán tetszem neked? - kérdezte szintén perverz mosollyal az arcán. Szívesen megnézném milyen amikor azok a szép ajkai a... Mikre gondolok? Kezdem totálisan elveszteni az eszem.

-Nagyon zavarban vagy? Hozzak egy pohár vizet. - közelebb hajolt és a fülembe súgva folytatta tovább. -Vagy a lenti bajodon segítsek? - mondta azon az irdatlan sexy hangján. Én pedig szépen lenéztem, hogy mégis milyen lenti bajról beszél, de hamar rá kellett jönnöm, hogy bizony nem bírja a nadrágom. Sőt! A legrosszabb nadrágomban vagyok.

-É-n... most kimegyek a mosdóba. Bocsáss meg. - Majd miután ezt is eldadogtam felálltam és tálcámat gyorsan lepasszolva a helyére, célba vettem a legközelebbi férfi mosdót, hogy azért az irodalom tanárt ne egy Himalája fogadja.

Gyors be is zárkóztam egy fülkébe, majd elkezdtem könnyíteni magamon, mikor ajtónyitódást hallottam így próbáltam olyan halk lenni, mint amennyire csak tudtam. Majd hallottam még egy ajtót nyitódni. De az az ajtó éppenséggel az ami előtt álltam bepucsítva. Ezek szerint még sem zárkóztam be. Majd hallottam bezáródni az ajtót és kattani a zárt. Fejemet nem mertem felemelni, de belül reméltem, hogy ő jött be. Mire feleszméltem volna egy kar ölelt át és a lenti bajaimról gondoskodott, míg a másik karja már a számban volt. Egyszerűen nem tudom miért, de átadtam magam az élvezetnek így elkezdtem nyalni azokat a hosszú édes ujjakat, minek a tulajdonosa mélyeket sóhajtott. Megismerem a hangját, de ez nem segít a helyzetemen. Mikor lettem ennyire perverz? Keze egyre gyorsabban mozog, majd kezét kivéve számból a bejáratomhoz irányítja és szép lassan köröz, majd betolja nedves ujját. Nem bírtam tovább. Nyögve kezébe élveztem. Ő pedig csak szépen letörölt és leültetett a vécé tetejére. Szemembe nézett és perverz vigyorral lenyalta kezére ment nedvemet.

-Ez most mi a f@szom volt? - tört ki hirtelen belőlem.

-Nem tudom. Én sem értem miért mentél el ilyen hamar. Ennyire felizgultál rám?

Erre totálisan elállt a szavam. Felálltam és ott hagytam. Nekem ez gyors. Túlságosan. Még csak most kezdem  kapiskálni, hogy a másik nemhez vonzódom erre kielégít?

(697 szóx3)

Antikook [ff.]Where stories live. Discover now