Cat dezastru ..
Câtă nepăsare. .
Mulți dintre noi suntem doar simple marionete..
Păpușarul e răul în persoana ..
Suntem asemenea șoarecilor prinși în cursa ..
Oricât ne-am zbate e puțin probabil sa scăpăm. ..Va voi zice o poveste
Pe străduțele unui oraș umbla o fata ..
Tânăra avea un aer ciudat..
Faptul ca avea hainele murdare, parul neîngrijit, și părea neînsemnată nu era
cine știe ce ...
Aceasta se opri la o ușă , și bătu. .
Îi răspunse o cucoana Înbrăcata într-o roche neagra de catifea cu pălărie vișinie. .
Femeia , puțin cam aroganta o privi de sus , și îi zise:
-Pot sa te ajut cu ceva ...?
-Da, asi fi recunoscătoare dacă m-ati primi sa mă odihnesc puțin și dacă mi-ati da ceva de mâncare ...
La care femeia răspunse iritata :
-Îmi pare foarte rău nu pot , trebuie sa îmi vina invitați, este ziua fiului meu ,nu pot sa îmi bat capul cu tine ...
-Dar nu va-şi deranja ...măcar ceva de mâncare îmi puteți da ..?
-Nu , pleacă ca mă enervezi , am încercat sa fiu drăguță ,nu vreau sa te ajut !
La auzul acestor vorbe tânăra se transforma într-un înger luminos cu parul blond și lung ..
Și îi zise :
-Pentru egoismul de care ai dat dovada, vei plăti ..
Toate mizeriile pe care le-ai făcut și de care nu ti-a părut rău , vor avea ca rezultat un incident grav..
-Dar cine ești?
-Eu sunt un înger al luminii , am fost trimisa aici de mai multe ori pentru a te încerca, pentru a pleca inima ta la milostenie , și ați răscumpăra păcatele. ., dar se pare ca sufletul tău e lipsit de orice fel de iubire și îndurare. ..
Acum vei plăti, Durere și plâns va fi viața ta de acum...
Îngerul pleca înainte ca femeia sa mai spună ceva..
Speriata căzu pe gânduri. .
După un timp primi un telefon ,
-Alo, buna ziua cu ce va pot ajuta ?
-Va sunam de la spital , fiul dumneavoastră. ..A avut un accident auto și a rămas paralizat de la brâu în jos...
A intrat un tir în el , este un miracol ca trăiește. ..
Femeia speriata lasă receptorul și merse de urgenta la spital ..
Acolo nu își putea stăpânii lacrimile la vederea fiului ei ...
Era ziua în care împlinise 19 ani, așa tânăr și sa rămână țintuit într-un scaun cu rotile...
Aceasta înțelese ca a greșit și ca fiul ei a ajuns din cauza ei așa. ..
De atunci nu a mai privit de sus pe nimeni..
Cu durere și plâns a rămas mama căci fiul ei nu se mai putea vindeca..