Voi începe cu povestea lui, a tatălui meu.
E ciudat și revoltător cum licoarea lui bahus zăpăcește omul.
Încep sa cred ca omul e atât de slab încât o simpla , banala suflare a vântului îl poate dobora într-o secunda ..
E atât de trist , cum omul poate deveni "sluga diavolului ..,, Câtă nevoință .. Puterea nu sta în a te crede cel mai bun ci a te crede nepriceput dar a fi iscusit ...
Prin puterea credinței poți trece orice barieră ...Trebuie doar sa vrei..
Duhul alcoolicilor este influențat de spiritele demonice , sunt cei mai vulnerabili , mai usor de amăgit. ..
De aceia : "Fiți trezi și nu dormiți ca răul e aproape...,,
De curând sa întâmplat ceva ciudat ..
Tatăl meu a renunțat la băutură. ...dar miracolul a fost temporal ...căci azi s-a apucat iar ..Dar ce este staniu ..Faptul ca îmi vorbea mai urat ca de obicei...ca și când era posedat ...
Avea ochii bulbucați, privirea îi era plina de ura ...
A mers la biserica odată și tremura când a intrat în biserica ..
Parcă o voce interioara îi spunea sa plece..
Eu i-au în calcul doua posibilități :
1- Este schizofrenic
2 - Un duh rău îl "bântuie,, și îl controlează în astfel de situații. .
Voi cerceta pe mai departe și în funcție de rezultat voi acționa. .Ar putea fi o simpla problema cu alcoolul, dar mă îndoiesc. ..