Sziasztok remelem tetszeni fog a konyv, most eloszor irok Wattpadon.
7 evvel ez elott
Jacob add vissza a hajgumimat kergedtem a fiut egeszen a hatsoudvarukig amig el nem eset es foldon fekudt en nem tudtam megalni es raestem es egy 5 perc rohoges utan o vissza adta a hajgumit de addig nem hagyott beken amig benem fonhatja.
A foldon fekve ossze gubancolt labbal neztuk az eget ammig fen nem ult es is felultem es megkerdeztem Jacobot:
En:Mi a baj?
O nem mondot semmit csak kaptam egy puszit az arcomra en elpirultam es Jacob mosolyogva berohant a hazba.Alia szemszoge:
A napom atlagosan kezdodot vagyis nekem atlagos.Arra ebrettem,hogy Jacob rajtam ugral es a nevemet ismetelgeti hat igen eret 14 evesek reggele igy kezdodik.
Mikor megfordulzam es Rolfika a melletem levo szabad helyre eset.
J:most meghalsz!!
En:o-oo
Felemkerekedet es elkezdett csikizni.
En:Ja-a-a-acob ha-agyd a-a-abba!
J:Mi a varazsszo?
En:szeretlek
J:en a kérlekre gondoltam de ez is megteszi.
Mikor mar lenyugodtunk elkezdtunk telozni.En zenethalgadtam Arianna Grandetol.Jacob szemszoge:
Amikor mar egy ideje teloztunk en a tegnapi setankrol keszult kepeket nezegedtem.Egyszer valami gyonyoruhangot hallottam.
Felneztem a telombol es Ali enekelt, Ariana Grandetol
Gyonyoru hangja van most hallom eloszor zene nelkul enekelni.Olyan gyonyoru lany csak az a baj,hogy en nem csak a legjobb baratja akarok lenni hanem az a fiu aki védi és szereti örökké mert igen én szerelmes vagy Alia Holtba mindörökké.
Alia szemszoge:
Anyira szeretem Ariana Grandet olyan tokeletes es a vilagszépe számomra.
Mikor ézbekaptam már végevolt a Dangerous Womensnek imádom ezt a számat.Kinyitottam a szemem mert en csukot szemmel szoktam a lektobbszor enekelni,Jacob lemeredve nezet ram.
En:enyire szarvoltam?legkozelebb nem fogok enekelni!-sutogtam magam ele kipirulva.
J:nehogy abbahagyd az éneklest mert gyönyörű hangodvan és nagyon tehetséges vagy!
En:hát a suliba az osztálytársaim szerint nem jó a hangom mikor énekeltem az Evrithinget Arianatol.
J:na haljam azt a szamot mondta egy 5 éves szintjén és gyorsan törökülésbe ült és tapsikolva várta,hogy elénekeljem a számot.
En:oké,de igérd meg,hogy még mindig a lbb leszel mert anyira szarlesz a hangom soha többé nem akarsz majd találkozni velem.
J:jaj te lány!-forgata meg a szemét fél mosolyal az arcán.
En:jó akkor kezdjünk bele.
Vettem egy nagy levegot es elenekeltem neki.A vegen mar tatva maradt a szaja.
En:ennyire szar csak nem vagyok!?!
J:nem ez nagyon jo volt rendesen tomboltal.Es a zenevel kapcsolatosan eszembe jutott valami!
En:es mk lenne az?-kerdeztem felve
Megmutatom elkezdett kozeledni es azt hittem,hogy megcsokol de nem(kar erte)csak adott az arcomra egy puszit es elvette tolem a telot es a fulhalgatot kihuzta es elkeztunk Arianara tancolni es enekelni.En annyira beleeltem magam,hogy nem birtam elkeztem tancolni Jacob is beszált es együtt nyomtuk a táncot.Végelet a dalnak és jott egy masik Arianatol a kedvenc szamom ami egy kicsit lassu de Jacob meg tancolni akart ezert felkert tancolni.viccesen elkeztunk "keringozni"ha lehet annak hivni de inkabb ilyen osszevissza tanc volt.
Majdnem elestem Jacob lábában de elkapta a hátamat.
J:megvagy!-monda es kivillantotta azt a mosolyt ami a gyengém.
Es hirtelen huzott vissza és magához rántott a tekintetünk találkozott és azokat a mogyoróbarna szemeiben vesztem el.Hali😗remelem tetszik es ha igen akkor dobj egy liket es kommentelj!
Puszi❤
YOU ARE READING
baratsagbol szerelem❤
RomanceEz a tortenet egy lanyrol szol es a legjobb baratjaval aki az egyetlen baratja.De ez egy ido utan megvaltozik