Bementunk a hazba es meglattam egy csapat fiut az egyik kergette amasikat mert ellopta a GATYAJAT? 3 gyerek videojatekozott a tobbi meg a meden ceben volt. Az eggyik fiu idejott hozzank es Jacobbal lepacsizot.
Fiu:Hali Jacob mizu?
J:csa bro semmi kulonos most voltam kajálni ugyhogy ne nyomjatok belem semmit! -mondta rohogve bevallom en is kuncogtam es ezt a fiu eszre is vette.
Fiu: szia teged hogyhivnak?-kerdezte mosolyogva. Na jo mar most szimpi nekem.
En:szia az én neve Alisia Holt.
Fiu:szep neved van az en nevem johnny Orlando.
J:figyu Ali nem megyunk ki?
En:de menjunk.
Mikor kimentunk mar mindenki kint volt es volt ott ketto lany is mind a kettojuket ismerem a youtubrol es a tevebol meg persze ah internet is nagy baratom.
Sziasztok jottek ide a lanyok.
En:sziasztok!
Kenz:szia Alisia mar sokat hallodtam rolad.
En:óóó igen?-néztem Jacobra aki csak kuncogot rozsaszines arcaval.-En is sokat hallodtam rolad es rolad is Lauren.
Lau:ugyszinten.-mosolygot ram.
Mi lanyok elvonultunk a fiuktol.
Kenz:szoval neked mj a hobbid Ali?
En:hát a deszkazas,torna,enekles,tancolas
Kez/Lau:gyere mutasd meg.
En:haat...
Lau:naaa lecciiii!!
En:na jo de csak a kedvetekert es melyik szamot enekeljem el?
Kenz/Lau: all of me
En:oke
Bementunk a nappaliba es a blutuszhangszoron beraktuk a karaoket es elkezdtem enekelni.
Mikor a refremnel jartam a fiuk is bejottek es en meg kicsit halkitottam de a csajok mutogadtak hogy hangosabban és mikor megláttam Jacobot csak rá koncentráltam és senki másra neki énekeltem.
Mikor vege lett a dalnak mindenki megtapsolt Kenziek rámugrottak és mondták,hogy ezt majd felvesszuk felvételre.
En:oke
Ezutan tancolnom kellet es Kenzi megtanitotta nekem a that's what i likot amit ő tanult meg.
Hat az se volt semmi párszor éreztem magamon a tekinteteket merthogy a fiuk neztek ahogy tanulom a tancot.
Kenzi szerint mennem kene a playgrundba vele.
Hát nem gondoltam volna hogy ilyen jól táncolok meg énekelek na mindegy ez utan megbeszéltuk Laurebékkel hogy Kenzieknel felvesszük a dalt.
Hat itt volt az ideje,hogy hazainduljunk Jacobbal.
Elköszöntünk a többiektől és indultunk is haza.
Utkozbe nem beszeltunk de én megtörtem ezt a kínos csendet egy kérdéssl amin meg én is meglepődtem de még ő is.
En:Jack neked tetszik valaki?
J:lehet.
En:oke
J:es neked tetszik valaki?
En:lehet-ismételtem meg én is mert hát nem mondhatom,hogy igen es kerdezni hogy ki es mit mondanek hat kepzeld Jack te tonkre is tennem a baratsagunkat.
J:hat oke...
A hazunk elott megaltunk es Jacob most furavolt nem adott arcra puszit ahogy szokta most csak megolelt azt is furan.
En:nem josz be?
J:hat...jo a kedvedert.
En:na visszatert a regi jacobb aki huzza az agyam es nem fura hanem olyan Jacob.
J:ezt,hogy erted?
En:mindegy...
Felmendtunk a szobamba es lebeszeltuk elotte anyaval hogy itt alszik es hogy szoljon Vikynek.
A szobaba kiterultem az agyon es Jacob meg ram nehezedett.
En:valamit kene csinalni!!
J:yepHali legyen meg ma resz?
ESTÁS LEYENDO
baratsagbol szerelem❤
RomanceEz a tortenet egy lanyrol szol es a legjobb baratjaval aki az egyetlen baratja.De ez egy ido utan megvaltozik