En:valamit kéne csinálni!
J:yep....
En:nem megyünk el a starbuskba?(asszem így kell írni)
J:de-mondta és felalt de én vissza húztam és így rám esett megint.
En:de előtte segítesz ruhat választani.
J:oke-és ezzel a lendülettel a szekrenyemhez lépet és kiszedett egy hatnelkuli pulovert es egy farmer rovidnadragot es sapival.És indultunk is a starbuskba en egy
Malnaséket kértem Jacob csokisat.
Leültünk egy asztalhoz és elkeztük inni az italunkat.Beált nálunk a kínos csend.Mikor megittam birizgáltam a poharat és elkeztem gondolkodni,hogy mi baja lehet Jacknek.Nem jutottam semmire.
Jack is megitta és elindultunk kifele és egy csapat csaj letámadot minket vagyis inkább Jacket amit furcsaltam ezért elvonultam es leültem egy padra és elkeztek potyogni a könnyeim.
Mikor meglattam hogy Jacob a lany arcát akarta megpuszilni és a lány belefordult és csók lett belőle és nálam eltört a mécses elkezdtem sírni és feláltam és haza futottam hallodtam,hogy Jacob utánam kiabál de nem érdekelt beleszeredtem teljesen mostmárt tudom.
Haza érve besiettem a szobámba és ledöltem az ágyra és elkezdtem sírni.
Kopogtak..
Szabad!
Anya:Szia kicsim!-mondta anya
En:Szia-szipogtam
Anya:Mi a baj?
En:Hat...
Anya:Na mondel bennem bizhatsz!
En:Hat az van,hogy többet érzek Jacob iránt mint barátság és szerintem nem viszonozza és olyat lattam ami miat nagyon összetörtem.
Anya:Értem kicsim de ez nem mehet így tovabb holnap mond el neki,hogy mit érzel mert elveszíted mjnt szerelmed.
En:Vagy mint barátot-mondtam ki
Anya:hat te tudod Ali de most megyek pihenni aludj te is szia.
En:szia
Elmentem elvegezni az esti rutinomat es lefekudtem aludni de nem ment.
Egesz este csipogott a telom mind Jacktol volt de nem erdekelt most lekel nyugodnom.
Kb. hajnali fel 3 korul el tudtam aludni.Jacob szemszöge:
Ali nagyon nagyon szeretem d enem ugy mint egy baratot.
Most jöttünk ki a starbuskbol es letamadtak a rajongok Ali kerdon nezte a szituaciot ezert elvonult es leult mig vegzek de mintha azt lattam volna,hogy mindjart sir de nem hinnem.
Az eggyik lany kert egy puszis kepet pont pusziltam volna meg de o bele fordult ezert csok lett Alira neztem de mar nem volt itt annyit hallodtam,hogy valaki sír.
Gyorsan elfutottam Aliajekhoz de nem voltak utva a lampak.
Hazamentem es felmentem a szobamba es idegesen a szekrenytukorbe utottem es betor az egesz gezdett minden homalyosodni mivel a szilankok szaltak felem es a vallamba a melkhasomat talaltak el.
Hirtelen elsotetedett minden.
Hali itt is lenne a 4.resz remelem tetszik.Holnap lehet resz!!
KAMU SEDANG MEMBACA
baratsagbol szerelem❤
RomansaEz a tortenet egy lanyrol szol es a legjobb baratjaval aki az egyetlen baratja.De ez egy ido utan megvaltozik