#DEPREM#

22 0 0
                                    

Bugün dershanenin sınavı vardı o yüzden öbür dershaneme gitmedim.Babama dedim sınav 14.30 da ama benim 15.00 da dans kursum vardı taam mı sonra babam dedi 12 sınavına gir dedi babama da hayır demek mümkün değil.o yüzden tamam dedim sonra banyodan çıktım hemen saçımı taradım kuruttum çıktım.Gittim 6ların yanında sınav oldum çok kolaydı sınav ilk defa.

____________________________________

Arkamdaki kız silgi siliyo sandım dedim iki saat ve bu kadar şiddetle silinmez ki dedim dışarı baktım sallanıyodu dedim bayılıyomuyum başım mı dönüyo zaten hastaydım sonra sınıfa baktım kız dedi hocam masalar sallanıyo hoca dedi koşunnn ben hiç bişeyimi almadan çıktım dışarı.Düştüm merdivende yürüyemedim bacaklarım titredi hoca kucağına aldı beni indirdi hemen,ağladım dışarda.Bütün dershane ve yakındaki apartman sakinleri dışarıdaydı herkes çok korkmuştu ağlayan ağlayana deliren delirene.Telefonlar çalışmıyordu kimse ne yapacağını bilmiyordu.

____________________________________

Ağlamamak için zor tuttum kendimi ama dayanamadım titriyordum oturdum sonra arkamdan popüler erkekler geçiyodu beni ağlarken gördüler ama o çocuklan küsüşmüştüm ben ondan gelmedi yanıma ama üzüldü anladım.Içeri girecektim dershaneye velimi aramaya ama korktum sonra girdim.Gamze diye bi kız vardı içerde popi ilk defa realde gördüm.Eyiymiş neyse gheç.

____________________________________

Herkes korkuyor akşama daha büyük bir deprem bekleniyor.Bizim sınıfın bi whatsapp grubu var orda arkaşım yazdı ki bari ben uyurken olsun da deprem farkında olmadan geberim fskskdh Çok komik geldi bana evet neyse.Şimdi saat 18.03 iki tane farklı mesaj bide whatsapp gurubumuzdan mesaj var şuan Kipaya geldim ailemle yeni kıyafetler alacağım.Bu bölümü bitirmek zorundayım çünkü depremle ilgili şeylerden bahsedecemtim o yüzdenn by xd

Ah şu erkeklerHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin