Arkadaşlar bu kısım biraz sıkıcı gelebilir ama yinede okursanız sevinirim diğer bölümlerle bağlantısı var o yüzden.
___________________________________
Herşey bir kızın bir erkeği sevmesiyle başlar.Önceleri tanışıyoduk sevgilisi yoktu.Sonra konuşurduk her zaman çok popüler bi çocuktu ama yinede havalı değildi.Seviyodum onu iyiydi.Biraz da sapıktı ama hoştu.Arkadaşım olarak görüyodum onu.Ama aşık etti bana kendini.Söylemedim.Espri yaptığım zaman ıyy falan diyodu ama gülerek samimi bi şekilde.Sonra unuttu konuşmadık bidaha,ona yazmak ta benim aklıma gelmedi.Aradan süre geçti sevgilisi olmuş ana sayfamda gördüm fotoğraflarını üzülmüştüm.Bütün hayallerim yıkılmıştı o zaman.Ama olan olmuş artık ben değil kader ayırsın onları.Tekrar mesaj attım ona konuştuk sonra hayırlı olsun falan dedim hiç istemeyerek.Onun mutlu olması mutlu ediyodu beni üzülmüyodum.Hala çok seviyorum onu ama ne yapabilirdim.Sonra yine unuttu yine geçti zaman bu kadar kolaymıydı bir insanı unutmak.Numaramı istedi benden verdim.O günden sonra hep whatsapptan konuştuk.Bana fotoğraflarını attı oyşş dedim.Çok tatlıydı yani her zamanki hali.Bende attım o da beğendi beni ama sevmedi hiç bir zaman.Aynı dershaneye ve aynı saatlerde gidiyormuşuz.Ama bilmiyordum sonra öğrendim.Dershanede aradım onu telefonla dedi dershanedeyim bende dedim hangi dershane dedi söyledi bende dedim sınıfımı söyledim geldi bende kantine indim hemen merdivende gördüm tokat attım gittim aşağı.Sonra sınıfa çıktım.Tenefüs oldu aradım gelmiycem dedi bana bende aradım arkam dönüktü camdan bakıyodum gelmiş ben hala onu arıyodum beni mı arıyosun dedi çok utanmıştım.Çok uykum gelmişti gözlerim kapanıyodu dalga geçti benle.ss Sonra çıkışta geldi yanıma bakamadım ona öyle tatlıydı ki.Gezdik biraz ama sonra gitti üzüldüm yine.Eve geldim konuştuk yine telefonla sonra eğleniyoduk mutluyduk bi video yolladı erkekleri öperken off çok tatlıydı.Sonra bilmediğim ve anlamadığım bır şey olmuş bana niye söylemedi ki sevgilisi olduğunu belki de üzüleceğimi düşündü ama şu an daha da kötüydüm yıkıldım ne yapacağımı bilemedim bende ağladım.Soğuk davranıyodu zaten belliydi birşey olduğu.Sevgilisi bana mesaj attı çocuğun konuştuk ve anlaştık engelledim onu ama zorla değil isteyerek.