Bi bitmedi gitti şu sınavlar B|

22 0 0
                                    

Hergün sınav hergün sınav be offfffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff be bune beee. Ssdfgdjsk Bitane çocuk fotoğrafıma böyle yazmıştı koptum sjshjdk.Neyse cnm hikayemise başliyalim

_______________________________

Bir varmış bir yokmuş günün birinde betül varmış :D Şaka şaka ne anlatsam bilemedim ya öf bugün sabah kalktım sonra kalkmak istemedim sonra ablam mal mal şeyler söyledi.Babamın öküz gibi bağırışıyla uyandım (y).

_______________________________

Mama yedim giyindim hemen gittim derashane sınavına.Sınav oldum nerdeyse hepsi yanlış .ss ama annemlere söylemiycemm ^_^.Eve geldim param kaybolmuştu '.' Çok agladım hala bulamıyomm ühühühüh.Neyse dans kursunda gösteri yapıcaz genel prova vardı bugün gittim bale yapanlar vardı bitane kız vardı çok güzel profosyonel baleci kıskandım ya ne biçim bi güzelliktir lan bu neyse biz dans ettik o çok kıskandı beni anladım :3.Sonra prova bitti eve gidiyodum durağa geldim 1. otobüse binmedim sonra 2b geçti 3a geçti binmedim sonra bu otobüs nereye gitti lan gelmedi bi türlü neyse sonra geldi gitti anasının gözünde durdu gittim bende kapıya sonra adam beni görüyo kapıyı kapadı yüzüme sonra başka adam geldi ona açtı kapıyı bende giriyim dedim kapadı kapıyı yine açmak zorunda kaldı malllll adammm gerizekalı bidaha otobüse binmiycemmm.Sonra bi kadın incekti yanındaki kadın kalmadı iki saat adam biliyo inceeni kapadı kapıyı kadın dedi ben inicektim.Mal bunlar ya valla.

_______________________________

Şu an nerdemiyim babannemlerde zaaaa xd Kuzenim var çoksalll neyse geldik depremden bahsettik.Kardeşim bana dedi ki salı günü sınavın var -_- ve tüm dünyam başıma yıkıldı...

Şimdi ciğer yiycemmmmmmm hammmm.Bitmedi gitti şu sınavlar -,-

Bazen diyom ki keşke ben sınav olurken deprem olsa.

_______________________________

Bugün sevgilimle kavga ettim.Ayrıldım niye mi?Bana yalan söyledi sinemmmmm ^,^ yazmış bana da o kızla küstüm demişti bende ona konuşma demiştim daha önce 4 kere uyardım onun bi kuzeni var çok seviyorum çok iyi kız o dedi barışın diye çok üzülüyo bak diye bende dedim olmaz ama kızı çok seviyorum kıramadım.

_______________________________

Yine lanet olası bi pazartesi sabahı.Yine uyandım yine okul var maalesef ki.Okulu seviyorum ama dersleri sevmiyorum offfffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff çok sıcak neyse bay

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jun 04, 2014 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Ah şu erkeklerHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin