Eve geldiğimde Hüngür hüngür ağlıyordum sevdiğim biri nasılda olur bunları yapardı resmen benimle oyun oynamış ve dalga geçmişti babamda evde yoktu yeni şirketiyle birlikte iş seyahatine gitmişti yani büyük bir sessizlik vardı gün boyu televizyon izledim kardeşim annemle yaşıyordu ben ise babamla fakat annem çok büyük bir hastalığa yakalanmıştı doktorlar onun artık iyileşemeyeceğini düşünüyorlardı bu nedenle kardeşim de artık bizimle yaşayacaktı bunu düşündükte tekrar ağlıyordum herşey üst üste gelmişti artık psikolojim bunu kaldıramıyordu .
Kardeşim 3 gün sonra gelecekti biraz evi toparladıktan sonra yukarı uyumaya çıktım . Gece saat 03:32 de kalktım aşağıdan bir ses geldiğini farkettim sanırım kapıyı açık unuttum ve kedi girdi düşüncesiyle paniğe kapılmadım hemen . Ama sonra ayakkabı sesleri duyunca çok panikledim korku filmlerindeki salak kızlar gibi aşağı inip bakamazdım evde tektim ayrıca korkardım .
Ardından bir ses daha duydum merdiven sesleri üst kata çıkıyordu hemen yatağımdan çıkıp sessizce dolaba saklandım gözlerimi kapatıp dua ettim sadece sonra odamın kapısı açıldı elim ayağım titriyordu . Ne yapacağımı düşünmedim sadece korkuyordum. Sonra bir ses yükseldi " abla ? "
Yavaşça dolabın kapısını açtım bir de ne olsun kardeşim Eren karşımda duruyor. Dolaptan çıktım ve Eren'e bir tane yapıştırıdım
Ben : Eren sen aklını mı kaçırdın geçmenin saat 4:00 ünde gelinir mi hemde evde tekken hani 3 gün sonra gelecektin
Eren : Doktorlar Annemi kurtarmak için çok uğraşıyorlar sen burda heba olursun bir an önce git dediler bende ilk otobüsle geldim
Dedi ve kucaklayıp sımsıkı sarıldım .
Sabaha kadar birlikte oturup sohbet ettik Eren benden küçüktü . Ama gerçekten kafadengiydi . Sabah olunca mutfakta eğlenceli bir kahvaltı hazırladık ve masaya yerleştirdik sonra mutfağa bakınca içine sıçtığımızı gördük .
Hiç kafamıza takmadan sofraya oturduk. Tam lokmayı ağzıma atacakken kapı çaldı içimden küfür ettim
Bir de karşımda kimi göreyim MERT !
Ben : Sen hala ne yüzle buraya geliyorsun ya
Mert : Ada beni bir dinlesen
Ben : SENI DINLEMEK İ-S-T-E-M-I-Y-O-R-U-M !
Sesimi çok fazla yükselttiğimi farkettim
Ben : Git burdan misafirim var git istemiyorum seninle konuşmak git görmek istemiyorum seni ya !
Dedim ve kapıyı suratına kapattım. Sofraya geçtim
Eren : Kim o abla
Ben : Reklamcı birtanem sinirimi bozdu sabah sabah ilaha tutturmuş yalan haber satmaya çalışıyor
Eren : Anladım . Babam ne zaman dönecek ?
Ben : 1 hafta içinde döner sanırım
Eren : Peki