#7

18 2 1
                                    

    Clara s-a intalnit cu Darwin care tocmai venea de la schi:
Darw:-hei,esti mai bine de data trecuta la schi?stiu ca au trecut cateva luni,dar asta e...

Clara:-sunt mai bine...tie cum iti mai merge cu Catalin?

Darw:ne-am impacat...dar nu mai suntem prieteni asa de apropiati..

Clara:A imi pare rau...

Darw:-nu-i nimic...pai,ne mai vedem,pa!

Clara:-Pa!

Clara o invita pe Sara sa mearga in parc la o inghetata unde ii povesteste ce s-a intamplat cand era pe scara

Clara:-fata fata m-am intalnit cu Darwin pe scara la Emma ai m-a intrebat cum ma mai simt

Sara:-Macar sper ca nu ai vorbit balbait...nu mi se pare foarte interesant si nici romantic,dar ma bucur pentru tine...mda...

                             Pov. Sara
   
Cred ca incep sa-l plac pe Darwin...NU!NU SE POATE!BA CRED CA ASA E!Nu ii pot spune Clarei,m-ar urî...cred ca de aia vorbesc asa de urat cu ea cand vine vorba de Draw...nici nu o sa-i mai pronunt numele!

                             Pov. Clara
  
        Nu stiu ce are Sara...sper ca e bine.Sigur e ceva rau si nu vrea sa-mi zica sa nu ma raneasca,doar o cunosc...dar totusi as prefera sa-mi zica,dar o sa-i mai dau timp.

     Dupa cateva zile,Emma,Clara si Sara ies la un suc cand pe Clara o suna mama ei:

Mama:-Hey,draga mea,trebuie sa-ti dau o veste...nu tocmai placuta pentru tine...

Clara:-ce e?ma sperii...

Mama:-trebuie sa ne mutam in Franta pentru cativa ani...iti vei face studiile acolo

Clara:-Nuuu!Niciodata!eu nu plec de aici!fac orice!

Mama:-intreab-o pe Sara daca poti sta la ea..dar stii ca va trebui sa muncesti sati castigi bani,deoarece nu poti sta in casa oamenilor.Bineinteles ca iti vom trimite bani,dar nu constant pentru haine,make-up si petreceri ca no...

Clara:-ok,voi face tot ce este necesar pentru a nu pleca...

    Clara s-a angajat la o terasa din apropierea scolii,si chiar dupa scoala ea si Sara,deoarece nu putea sa o lase singura.Intr-o zi,totul mergea bine si frumos la terasa,cand Alina cu prietenele ei isi fac aparitia:

Alina:-chelner *fiind Clara,adune trei limonade cu menta si gheata repede!razand in hohote

Clara:-imediat...

Dupa ce Clara aduse limonadele:

Alina:-ce sunt astea?!eu nu am cerut cu menta,si ce e atata zahar,vrei aa ma ingras sa fii tu cea mai frumoasa din liceu?Schimba-le acum!

Clara:-dar asta ai comandat,am scris si pe carnetel...

Alina:-dar acum m-am razgandit,si tu trebuie sa le schimbi

Clara:-Bine...

Sara era la baie in timp ce Clara suporta figurile Alinei si i-a spus,ca urmatoarea data cand ii duce limonadele,sa scuipe in ele.Nu era cel mai frumos lucru,dar Alina merita.

A doua oara cand a dus limonadele,au inceput sa se ia de ea,iar atunci o fata ii ia apararea,era sora lui Darwin.Ele doua incepusera sa fie bune prietene iar Clara mearga acasa la Andreea.
      Intr-o zi,Clara,la primul salariu al ei,voia sa iasa cu Sara undeva dar...

Mult timp in friendzone..Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum