Dupa cateva zeci de minute bune,pe Clara o suna cineva,era.......
______________________________________
Era mama ei care ii da o veste neasteptata:C.T.
Mama:-Scumpo,am rezolvat ce aveam de rezolvat si in cateva zile venim acasa.Clara:-Serios!? *spune sarind in pat de bucurie,abia astept
Mama:-Ne vedem curand,iubito,noapte buna!
Clara:-Noapte buna,mamă!
C.T. Incheiata
Emma:-ce s-a intamplat?!
Sara:-e totul bine,nu?ca asta vad dupa starea ta.
Clara:-parintii mei vor ajunge acasa in curand.
Peste 2 zile,parintii Clarei ajung acasa,facandu-i fetei lor o surpriza,un mic catel bichon frise adorabil.Ea ii puse numele Paskal.Ea a inceput sa-i cumpere jucarii si hainute care nu putea sa le poarte deoarece doar dupa 3 luni putea sa iasa din casa.
Dupa 3 luni..
Clara a iesit sa-l plimbe pe Paskal si s-a intalnit cu Cosmin si....noua lui iubita,Kim.Ea arata asa:
Kim il cunoscuse pe Cosmin dupa al doilea lui prenume,adica Andrew,asa ca toti prietenii sa-i spuna asa.
Ei ii mai cheama si pe Sara,iubitul Sarei,Emma,Darwin si Cata.
S-au plimbat cat s-au plimbat,apoi cele 2 cupluri au plecat si au mai ramas doar Clara,Emma,Darwin si Catalin.Ei se hotarara sa-si cumpere o punga mare de pufuleti si sa mearga in parc sa povesteasca.Era momentul perfect pentru ca Emma sa le spuna prietenilor ei despre schimbarea pe care o va face:Emma:-trebuie sa va spun ceva...
Clara:-ce?s-a intamplat ceva?
Darwin:-esti bine?
Cata:-spune odata ca lesinam ici şe.
Emma:-pai...de la anul ma voi muta la alt liceu...
Clara:-ce?cum?niciodata!
Emma:-Clara,e decizia mea,nu ma mai razgandesc..
Se incheie discutia iar cei 4 plecara fiecare acasa.
Peste vreo 2 saptamani...
Mama Clarei vrea sa-i spuna ceva foarte surprinzator ficei sale:
Mama:-Buna,scumpo,am ceva important sa-ti spun..
Clara:-Ce s-a intamplat?sper ca nu e veste rea...
Mama:-Sunt insarcinata!
Clara:-Serios,wow o sa am o surioara sau un fratior!!
Clara fuge grabita spre casa Sarei si da buzna stiind ca parintii ei nu sunt acasa si incete sa urle si sa zbiere:
Clara:-SARA!SARA!OLEOLEOLEOLE!!
Sara:-Huo fwa nebuno,ce ai ca nu esti la tine acasa,adica esti dar la a 2 a,totusi...ce e?ai trecut la mate?
Clara:-NU TU PROASTO!O SA AM UN FRATE SAU O SORA!
Sara:-Ooooooo!Yaaa! *si incep amandoua sa strige si sa urle ca doua scapate de la nebuni si sa butoneze telefoanele ca sa anunte pe toata lume,toata lumea era fericita,dar nu nebuna ca astea doua.
Dupa cateva zile,Clara se hotarî sa iasa cu Kim la un suc ca sa o cunoasca mai bine:
La suc
Clara:-Hey,ma bucur ca ai venit!
Kim:-Si eu!
Clara:-Si,de ce Cosmin,scuze Andrew,mai trebuie sa ma obisnuesc.
Kim:-Nu-i nimic,pai este un baiat foarte dragut si simpatic si avem multe in comun,plus ca e foarte romantic
Clara:-Stiu,doar pana la simpatic stai calma.Si mai povesteste-mi despre tine..
Kim:-Pai am fost adoptata cand eram foarte mica de o familie foarte draguta si imi doresc foarte mult sa-mi gasesc parintii adevarati.Parintii mei adoptivi au tot refuzat sa-mi spuna cine sunt deoarece au crezut ca ii vor parasi,asa ca mi-au promis ca la 18 ani imi vor spune.
Clara:-Imi pare rau,dar tu esti o fata foarte intelegatoare si draguta si sunt convinsa ca ti-ai gasit baiatul ideal,daca vrei,te voi ajuta cu gasirea parintiilor tai.
Kim:-Iti multumesc foarte mult!pai ne mai vedem,pa!
Clara:-Pa
In aceelasi timp acasa la Clara:
Mama Clarei:-crezi ca ar trebui sa-i spunem?
Tatal Clarei:-nu stiu,eu zic sa mai asteptam..
Mama Clarei:-bine...dar sti ca va trebui sa-i spunem la un moment dat...A mai trecut un an,cand Kim facuse 18 ani,atunci Clara avea 17 ani,iar parintii lui Kim trebuia sa-i spuna despre parintii ei adoptivi,si dupa ce a aflat,a sunat-o repede pe Clara:
C.T.
Kim:-Clara,am aflat numele parintiilor mei reali,ei stau in cartierul asta,ma poti ajuta,deoarece m-am mutat de curand aici si nu prea stiu.
Clara:-Sigur,cum ii cheama pe parintii tai?
Kim:-Familia Popescu,ii cunosti?
Clara:-Poftim?!*scapa telefonul din mana si intra cateva minute in stare de soc.
Clara coboara in bucatarie la parintii ei:
Clara:-Cand aveati de gand sa-mi spuneti?
Tatal catre mama:-Ti-am zis ca va afla...
Mama:-Ce sa-ti spunem?
Clara:-Ca mai am o sora mai mare!
Mama:-Voiam sa-ti spunem cand vei implini 18 ani.*si incepe sa lacrimeze discret.
Clara:-Voi stiti ca fata voastra abandonata a implinit azi 18 ani?
Si tacura amandoi...Dupa cateva ore,Clara isi mai reveni si o suna pe Kim:
Clara:-Hey,cred ca ti-am gasit parintii...
Kim:-Serios?Unde stau?
Clara:-Vino la mine acasa si iti voi spune aici
In jumatate de ora Kim ajunge acasa la Clara
Kim:-Deci,imi poti spune *spunand emotionata
Clara:-Pai,hm..noi 2 suntem....surori..
Kim:-Cum!?
Clara:-Nu stiu,acum am aflat si eu...*se iau amandoua in brate plangand...parintii lor erau la usa iar mama lor lacrima in bratele sotului ei...
Kim,confuza ii suna pe parintii ei adoptivi si hotarasc toti sa se intalneasca
Kim:-Si de ce m-ati dat spre adoptie?
Mama adv:-Pai eu eram prea tanara,si eram speriata,asa ca am facut cea mai mare prostie din viata mea...
Kim:-dar Clara are 17 ani,adica cu un an mai mica ca mine,Dupa un an nu ti-a mai fost frica?
Tatal adoptiv:-Kim,calmeazate*iar Kim incepe sa planga si sa-si ia in brate tatal adoptiv.
Kim hotarî sa ramana cu parintii ei adoptivi si sa tina legatura si cu cei naturali,dar in special cu sora ei.Kim mai stia ca o sa mai aiba un frate sau o sora ai era foarte bucuroasa.Ea si sora ei,dupa ce au aflat ca vor avea sora,au hotarat sa-i puna numele Claudia deoarece era actrita principala dintr-un film care era preferatul amandurora.
CITEȘTI
Mult timp in friendzone..
Fiksi RemajaClara:o fata timida,nebuna si draguta(pers. principal) Sara:Cea mai buna prietena a Clarei Darwin:colegul nou/crush-ul Clarei Catalin:cel mai bun prieten al lui Darwin