Ακόμα μια νύχτα πέρασε και κοιμήθηκα το πολύ δύο ώρες. Κάτω από το σπίτι ήρθε ένα μεγάλο φορτηγό πήρε όλα μας τα επιπλα για να τα μεταφέρει στο καινούργιο σπίτι. Μπήκαμε μέσα στο αυτοκίνητο και φορτωσαμε όλα μας τα ρούχα και τα προσωπικά μας αντικείμενα. Σε λίγες ώρες φτάσαμε στο καινούριο μας σπιτι. Έμεινα να το κοιτάζω με ανοιχτό το στόμα, ήταν τεράστιο και είχε έναν μεγάλο κήπο με γκαζόν και... ομγγγ τι είναι αυτό? Μου κάνετε πλάκα έχει πισίνα. Η Κρίστη από μικρή ονειρευοταν ένα σπίτι με πισίνα. Μακάρι να ήταν εδώ να το δει. Μπήκαμε στο σπίτι τα υπνοδωμάτια ήταν στον δεύτερο όροφο και το κάθε υπνοδωμάτιο είχε την δική του τουαλέτα και στον κάτω όροφο είχε μια κοινή τουαλέτα. Έφτιαξα τα πράγματα μου και μετά πήρα το κινητό μου. Πήγα να στείλω ένα μήνυμα σε μια φίλη μου από το νησί ότι ήρθα να μείνω εδώ και το μάτι μου κατευθείαν έπεσε πάνω στα τελευταία μηνύματα που μου έστειλε ο Άλεξ.
《οπότε μωρό μου ετοιμάσου θα πάμε σήμερα στις 9 στο γνωστό κλαμπακι θα περάσουμε τελεία》
《οκ μωρό μου》
《αγάπη μου δεν θέλω να ξεχάσεις ποτε το ποσό συμμαντικη είσαι για εμένα και να θυμάσαι πάντα σ' αγαπώ και δεν πρόκειται να σε αφήσω ποτέ μόνη σου》
《αωω μωράκιιιι μου ούτε εγώ θα σε αφήσω ποτέ σ' αγαπώ όσο τίποτα άλλο》
Αυτή ήταν η τελευταία συνομιλία μας πριν φύγει. Μου είπε πως δεν θα με αφήσει ποτέ μόνη γιατί με άφησε? γιατι έφυγε? αχχ θέλω την αγκαλιά του μόνο αυτή μπορεί να με κάνει καλά. Είναι Σεπτέμβριος και σε λίγες μέρες θα ανοίξουν τα σχολεία έχω παρά πολύ ανχος, Δεν ξέρω κανέναν. Ότι και να γίνει πάντως δεν θέλω να πάρει την θέση των παιδιών κάνεις. Η μέρες περνούσαν και δυστυχώς για εμένα σήμερα είναι η πρώτη μέρα στο καινούργιο σχολείο. Σηκωθηκα και ντύθηκα έβαλα μια άσπρη κοντομανικη μπλούζα αντιντας λίγο κοντή και ένα μαύρο ψιλόμεσο τζιν σκισμενο στα γόνατα και τα σούπερ σταρ μου. Τα μαλλιά μου τα ισιωσα και μετά κατέβηκα να φάω πρωινό. Η αλήθεια είναι πως δεν έχω και πολύ όρεξη να φάω αλλά η μαμά μου θα φωνάζει γιατί λέει ότι δεν πρέπει ποτέ να φεύγουμε χωρίς πρωινό. Έφαγα κάτι λίγο πηρα την μαύρη τσάντα αντιντας και ξεκίνησα να πηγαίνω προς το σχολείο. Όταν έφτασα το κοίταξα και με αργά διστακτικά βήματα μπήκα μέσα. Θέλω τα παιδιά, κάθε χρόνο τέτοια μέρα μαζευόμασταν στο προαύλιο και λέγαμε ότι βλακεία μας ερχόταν στο μυαλό γελαγαμε και περνουσαμε τέλεια όπου και να ήμασταν.... Τώρα τι θα κάνω. Ένα σωρό αναμνησεις ξυπνανε στο μυαλό μου και εγω προσπαθώ να μην κλαψω και πάω προς τις τουαλέτες, ναι αλλά προς τα που είναι οι τουαλέτες? προχώρησα και κοίταζα τις παρέες που καθοντουσαν όλοι μαζί και σκεφτόμουν την δική μου παρέα. Καθώς ήμουν βυθισμενη στις σκέψεις μου έπεσα πάνω σε ένα αγοράκι.
ESTÁS LEYENDO
The last chance #TBA 2018
Historia CortaΌλα ξεκίνησαν απο ενα ατύχημα που μου άλλαξε την ζωή ολα έγιναν τόσο γρήγορα μέσα σε λίγα δευτερόλεπτα έχασα την ευτυχία μου αλλά τίποτα καλό δεν κρατάει για παντα. Πως γίνεται να συνεχίσω την ζωή μου χωρίς τα άτομα που αγαπώ...