BÖLÜM 1

14 4 1
                                    

Cama çarpan su damlaları şiddetini arttırırken içeriden gelen şarkının sesini duymaya çalışırken gözlerimi açmakta zorlanıyordum.Yarım saat dalıştan sonra Fiona Beyonce - Crayz İn Love açmış deli gibi söylüyordu.Yataktan hızla kalkıp içeri yönelirken Fiona'ya" Sesi az daha açarsan bu evdende kovulucaz haberin olsun"diye bağırıyordum.Bana dönüp "burada hergün yukarıya şikayete gelen yaşlı bir Marinette yok ama" diyerek göz kırptı.Tuvalette yüzümü yıkarken "Tanrım şu pijamaları giyme yaşlı bi domuz gibi gözüküyorsun."diye söyleniyordu.Hazırladığı kahvaltı masasına otururken"Çok konuşuyorsun Fio"dedim alayla.Hazırladıklarından bi kaç parça ağzıma tıkıp kahve aldım."Ben odamdayım bugün erken çıkacağım alışveriş yapıp işe gideceğim bi çocukla sahneye çıkacakmışım."deyip odanin kapısını çarptım.İçeri dalan Fiona'ya şaşkın gözlerle bakarken küçük pufuma oturup kahvemden yudumlamaya başlamıştı bile"Hey anlatsana nasıl bir çocukmuş?"dedi merakla.Dolaptan giyecek birşeyler ararken"Bende daha görmedim daha önce sahne alıyormuş fakat rahatsızlık geçirmiş ve bırakmak zorunda kalmış sanırım bu akşam misafirim."dedim nefes verirken."Nasıl yani bizdemi kalacak?"dedi şaşkınlıkla.
Fiona'ya dönüp"Tanrım kafamı karıştırıyorsun giyecek kıyafet bile bulamıyorum sorularını yanıtlarken"dedim sinirle.Fiona yanağıma öpücük kondurup kahve bardağını masaya bırakarak çıktı."Bardağı alabilirsin" diye bağırdım ama duymadı.Banyoya girip sıcak suda nefes aldım.Havluma sarılıp çıktığımda Fiona bir sapık gibi bana bakıyordu.Odama girip kapıyı kapattım dolaptan bir tane siyah elbise ve deri montumu aldım üzerime geçirdikten sonra makyaj yapmak icin Fiona'dan bi kac eşya aldım.Hafif altın rengi far, rimel ve kaşlarımı doldururken Fionadan ruj tercihleri alıyordum fakat kararsız kalmıştı onu dinlemeden pembemsi dudak kalemini dudağıma çerçeve yaparak içini aynı renk nude rujla doldurdum.Kahverengi saçlarımı hafif maşayla şekillendirdim ve hazırdım.Küçük deri çantama gerekli olan ihtiyaçlarımı ve telefonumu attım botlarımı giyip çıktım.Lanet apartmana bir insan evladı da asansör yaptıralım dememiş.Merdivenlerin sonuna geldikten sonra kapıda bekleyen Logan'a aldırış etmeden taksiye doğru ilerliyordum.Daha taşınalı 1 ay olmadan ve sapığın biri dadanmıştı.Taksiye binip Checker Bar'ın adresini verdim.İnstagrama baktığım da barın paylaşımları dikkatimi çekti ve son fotoğrafa ❤️ bıraktım.Edge Bower ile sahne kulağa hoş geliyor.Çocuğun profilini stalklamaktan vazgeçip taksicinin geldik sesiyle irkildim.Korumalarla selamlaşıp içeri girdim.Adam karşıladıysa birşey isteyecek demektir."Evet Adam seni dinliyorum" dedim alayla montumu çıkarırken.Adam yaklaşıp "Mr.Cerny"soyadıma vurgu yaparak "Çok hoş bir hanımefendi olmuşsun"dedi.Duraksayıp" Bu gece misafirimiz var biliyorsun Edge'yle iyi anlaşmanın ikimizede yararı var."dedi Bay Adam.Barmenden buzlu içecek isterken Adam'a döndüm ve alayla gülümserken "Bana ne gibi bir yararı olacakmış?"dedim.Yüzü sinirden kaskatı kesilmişti."Bana yararı olucaksa sanada olacak Mrs.Cerny"diyerek hızla gitti."Sinirlenmiş minik patroncuk" deyip ufak bi kahkaha patlattım barmen bana dönüp"Sessiz ol Ellen bugünlerde çok asi"dedi.İçecegimden bir yudum alıp"Pekala Look"dedim hala için için gülerken.Bi kaç dakika sessizlikten sonra Look "Akşam için heyecanlı mısın?"diye sordu.İçeceğimin son yudumlarının keyfini çıkarırken göz ucuyla Look'a bakıyordum."Neden miş o ne için heyecanlı olacakmışım?"diye sordum.
Look"Hadi ama gelicek çocuktan haberin vardır instagramda fotoğraflar paylaşıldı EDGE BOWER "sinsi sinsi gülüyordu cümlesini bitirirken.Söylediklerine cevap vermeden paketten bi sigara çıkardım yakmak için çakmağa uzandım içime çekip çakmağı yaktım ve çıkan dumanı seyrettim.Dünya'nın 8.harikası diyebilirim bu görüntüye.Çantamdan kulaklığımı çıkarıp telefona taktım Spotify'den Rag'n'Bone Man-Human açtım ve sözler dudağımdan dökülmeye başladı
I'm only human
I'm only, I'm only
I'm only human, human .....
Saat 20.00 olmuştu.Adam içeri girdi ve yanıma yaklaşıp "Edge Bower geldi.Karşılamak istemez misin?"diye sordu.Umursamaz bir tavırla"Hayır, teşekkürler"dedim.Adam çıkışa doğru ilerlerken bir sigara daha yaktım.Edge ve Adam yanıma geldi.Adam Edge'e "Ellen"dedi.Edge'in uzattığı eli sıkıp "memnun oldum"dedim.İçerisi yavaştan dolmaya başlamıştı.Telefonumdan ses gelince elime aldım.Fiona "Ara"yazmıştı.Sadece ara bu kız beni çıldırtıyor.Çıkışa yönelirken Adam "Nereye" dercesine bir bakış attı.Elimle telefonu gosterip ağzıma bir dal koydum ve yaktım.Uzun bi çalıştan sonra karşıda Fiona'nın sesine ulaştım.
"Efendim"
"Mesaj atmışsın"
"Kaçta geleceksin"
"Hiç bi fikrim yok çıkınca ararım"
"Tamam görüşürüz"
"See you"
Dıtdıtdıt
Sigaramdan son bir nefes çektim yere atıp ezdim.Üşümüştüm buranın havasıda sürekli gel gitliydi.Kısa bir süre sonra yağmur çiselemeye başladı.Edge'nin yanına gidip"Selam"deyip gülümsedim.Sarı saçları ve mavi gözleri vardı.Normalde sarı saçlardan nefret ederdim fakat bu çocuğa yakışıyordu.Sanki daha öncelerden tanıyordum ama çıkaramıyordum.Aradan geçen 2,3 dakika sonrasında bana ulaştı ve "Selam" dedi.

3.veya 4.hikayem onları defterde saklıyordum emin olamadım bu yüzdenn yeni hikayeye başladım.Umarım beğenirsiniz. 💕😘
Medyadaki "Ellen".

H A U N T E DHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin