Borzasztóan jó illatokra kelek fel. Ahogy lassan kinyitom a szemem egy zöld tekintettel találkozom. A lány furcsán méreget, majd feltápászkodik és letelepedik egy babzsákfotelbe.
- Igazad volt! Tényleg gyönyörű - sóhajtva közli a vele szemben álló barnaszemű szépséggel.
- Sosem hiszel nekem - válaszol az vigyorogva.
Értetlenül kapkodom a tekintetem közöttük. Heather felém fordulva elmosolyodik.
- Csináltam neked reggelit - mondja, majd az éjjeli szekrényre mutat. - Remélem szereted.
Követem a tekintetét.
- Imádom a palacsintát! Köszönöm - kaptam az ölembe a tálcát.
- Nincs mit - mosolyog rám, kis gödröcskéi megjelennek szája sarkában.
Csak most jutok el odáig, hogy jobban szemügyre vegyem. Kissé fura látványt nyújt a maga fiúsabb viselkedésével abban a rózsaszín pizsamában. Aranyos.
- Értem én, hogy mindketten nagyon szépek vagytok, de unatkozom - vonja fel magára a figyelmet a zöldszemű idegen. Majd felállva kényelmes helyéről közelebb jön és kezét nyújtja felém. - Egyébként Emily vagyok, te pedig biztosan Beth.
- Örvendek, Emily - rázok vele kezet. - Csak nem egy legjobb barátnő?
Vigyorogva összenéznek.
- Mióta is, Heath? 16 éve? - mosolyog a zöldszemű.
- Pontosan - helyesel a lány.
A gondolataimba beférkőzik a „nővérem" képe. Lehet, hogy fel kellene hívnom. Már biztos aggódik - jegyzem meg magamban.
- Neked van legjobb barátod? - intézi kérdését már hozzám Emily.
- Olyasmi - habozok a válasszal. - Mitchelle a neve, az árvaházban ismertem meg.
Fejemben már körülbelül századjára játszódik le az a nap, amikor Mitchelle-t két évvel ezelőtt önkéntesként felvették az árvaházunkba. Aznap este sikoltozva riadtam fel visszatérő álmaim egyikéből. Senkit sem érdekelt, hogy mi van velem. De ő odajött hozzám, a karjai közé zárt és megnyugtatott. Ezt eljátszottunk napokig, hetekig, hónapokig, míg a rémálmaim lassan melegebb éghajlatra vonultak. Az első eset után elválaszthatatlanok lettünk... és mai napig azok is vagyunk. Ő hozott reményt, melegséget és biztonságot az életembe.
- Ő is árva? - rángat ki gondolataimból Heather.
- Nem. A nevelőm volt. - jelentem ki, mire két kérdő tekintettel találom szembe magam. - Olyan számomra, mint egy nővér. Tudjátok, akire bármikor számíthat az ember lánya.
A két lány megértően bólint, majd megindulnak az ajtó irányába. Még mielőtt kilépnének a szobából, Heather visszafordul felém.
- Holnap kezded a sulit. Ne aggódj, egy osztályba kerültél velünk, szóval nem leszel teljesen idegenek közé zárva. Mi viszont elugrunk a közeli pályára, miután rendbe szedem magam. Ha van kedved velünk tartani, akkor készülődj - mosolyog rám, majd bezárja az ajtót maga után.
•Heather szemszöge•
- Jön? - kérdezi barátnőm, mikor a konyhába érek.
- Valószínűleg igen - mosolyodom el.
- Na, akkor kis hősszerelmesem, nyomás készülődni. Nem akarom elszalasztani a suli legjobb pasijának félmeztelen látványát - kacsint rám, mire felnevetek.
- Tudod, hogy engem meg nem érdekel - kacsintok vissza.
Emily hercegnős mozdulattal, sértődötten hátra dobja haját.
- Tehetek én róla, hogy olyan meleg vagy, mint egy kandalló? - kérdezi.
Mindketten hisztérikus nevetésben törünk ki.
- Mi a jó kedv tárgya? - hallom meg a hátam mögül azt az aranyos, kissé álmos hangot, amelyet ezer másik közül is megismernék.
- Semmi, semmi - legyint barátnőm.
Amilyen sebességgel fordulok a szépség felé, olyan gyorsan is találom meg vele a szemkontaktust.
- Kész vagyok. De ahogy látom, te még nem igazán - kuncog.
Jézusom! Létezik ennél aranyosabb hang a világon?
- Sietek - mondom, s egy lágy csókot nyomok a homlokára. Elpirul.
Még mielőtt mondani tudna valamit, elsietek. Villámsebességgel kapkodok magamra pár kényelmes ruhadarabot, majd elindulunk.
De ha tudtam volna, hogy mi lesz ebből, soha nem indultam volna el...
YOU ARE READING
Kirántva a szakadékból /lányxlány/
RomanceFIGYELEM, A TÖRTÉNETET LEGFŐKÉPP EGY LESZBIKUS SZÁL ALKOTJA! HA EZZEL NEM VAGY BARÁTSÁGBAN, BELE SE VÁGJ AZ OLVASÁSÁBA! Beth Turner nem egy átlagos lány. Barátságot s szerelmet nem ismerve tengődik az élet laposabbik oldalán, egy New York-i árvaházb...