Güney Aslan Edebiyat

9.1K 19 2
                                    


yorumlara cevap vereceğim ve oy kullanırsanız beni mutlu etmiş olursunuz hepinize çok teşekkür ederim hayat kokumdan 1 edebiyat bölümü çıkardım sizlere :) keyifli okumalar

(Güney Aslan)

(Genç/Edebiyat)

Copyright © 2018, (GÜNEY ASLAN)

Tüm hakları yazarına aittir. Yazarın izni alınmadan kısmen veya tamamen çoğaltılması veya farklı biçimlere çevrilmesi yasaktır.

ISBN: 978-XXX-XXXXX-X-X

BASKI: SAGE MATBAACILIK

1. Bu hayatta her şey geçiyor ama içimizde bu yarım kalmışlık, bu kırılmışlık hep baki kalıyor, asla geçmiyor.


2, Zaman geçtikçe kimseden bir şey beklememeyi öğreniyorsunuz.Çünkü fazla beklenti, mutsuzluğu ve hayal kırıklığını beraberinde getirir. Herkesi hakettiği yere koymayı, güçlü şekilde ayakta kalmayı başarıyorsunuz.Ve kimseye ihtiyacınız kalmıyor. Yalnızlığın güzelliğini görüyorsunuz.

3.Üzdüğünüz insanlara muhtaç olacaksınız şimdilik seçtiğiniz hayatın keyfine bakın.

4. Ben Yaşadıklarımı yazdım Sen Yaşattıklarını okuyacaksın Hayat kokum

5. Yüz kere aklına düşen bir kere aşkına düşmezya " işte ondandır yalnızlığım.

6. "Boşuna beklemeyin çünkü geçmişinizi alıp götürenin geleceği yok"

7. Gözümden düşüp ölen ilk insan sen değilsin üzülme

8. Düşünüyorum da; bir bakıma senden öncesi yok gibi bir şey. Çünkü senden önceki yıllar sana hazırladı beni. Senden önce tanıdığım kişiler, seni bulduğum zaman değerini daha iyi anlayabilmem için birer sebepten başka bir şey değillerdi.

9. Bazen içimde bir ses çığlık cığlığa herhalde gömdügüm duygularım boğulmak üzere yardım bekliyorlar...

10. Sonra dedim ki kendi kendime; bırak herkes yoluna gitsin, nasılsa öyle kalsın, neyi kime anlatıyorsun ki, biz buyuz işte. Ötesi yok.

11. Herkes farklı şekilde tükeniyo Kimi doğru kişiyi beklerken Kimi yanlış insana katlanırken Herkes bişeylerin bedelini ödüyo Bazen seçimlerinin Bazen seçemediklerinin Kimseyi tanımadan yargılamayın derim...

12. "Kadehin en büyü sana kalktı ama yalanlarına içildi.."

13. Söz ver düşüne yoldaş olayım Hüzn-ü halimi aleme sayayım

14. Bir de şunu söylemek isterim: Zekanı hafife alan, onu yok sayan hiçbir kimseyi ciddiye alma. Saygı duyma.

15. Kayıp zamanlarım var benim, ve kaybolan insanlarım.. Bir zamanlar çok sevdiklerim, şimdiyse hatırlamakta güçlük çektiklerim.

16 . Kendi gerçeğini bulmak için; İçinde olduğun durumun farkında olmak yetmez, önce kendi kendine yardımcı olacak kadar tam olarak değer vermen gerekiyor.Sende olanları da eksiltme ihtimali taşıyanlara karşı sağlam bir duruşla tavır sergileyecek kadar tam olduğunu hiç unutma.

17. Siz bazı şeyler hep garanti sanıyorsunuz. Uyuyunca uyanmak gibi, sevince sevileceğini sanmak gibi. Değil, hiç öyle değil. Zaman diyorum ; Herkesin iç yüzünü gösteren en güzel aynadır

18. Kaç dil bildiğin önemli değil " gönül dili " bilmektir insanı değerli kılan ! Dünyayı yaşanabilir kılan iyi insanlar . Hangi milletten hangi ırktan olursa olsun... Bir de İyi insan olmak başkadır , insanlara iyiliği dokunan insan olmak başkadır,bunu da unutmamak lazım.

EdebiyatHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin