-Alo
+Buyrun.
-Nasılsın
+Kimsiniz
-Gizli numara
+Şakanızı başkasına yapın uğraşamam sizinle.
Telefonu kapatıp yataktan kalktım. Saate baktım 07.10 geç kalıyordum. Hızlıca üzerimi giyindim ve evden çıktım. Evden çıktığımda hava kış olduğu için henüz aydınlanmamıştı hızlı ve ritmik bi şekilde okula doğru yürümeğe başladım. Okula varmadan önce Helin'i bekledim. Beraber okula girdik. "Kanka dün ne oldu biliyomusun?"
diyerek anlatmaya başladı.
Helin'i dinlemek zevkliydi asla sıkıcı bir şekilde anlatmazdı olayları ya bir espiri katar yada mimikleriyle güldürürdü beni belki bu özelliği en yakın arkadaşım olma özelliğini ona veriyodu.
Bilmiyorum.
Okula gittiğimizde sınıfa çıktık. Sınıfta her zaman ki gibi kimse yoktu.
Hızlıca sıraya geçtik. Ve Helin hala yaşadıklarını anlatıyordu. Onu dinlerken sınıf dolmaya başlıyordu ve ders saati geliyordu. Helin konuşmasını hoca gelince kesti ve selam vermek için ayağa kalktı. Bende hemen ona ayak uydurarak ayağa kalktım. Günüm sıradan monoton bir şekilde ilerlerken öğle arası beni tekrar sabahki numara aradı.
+Alo
-Beni aramamanı söylemiştim. Başkasıyla uğraş.
+Beni dinle. Bu gün eve giderken sakın yalnız gitme. Başına bir şey gelmesini istemezsin umarım.
Sonra 3 sinyal sesi.
Kim olduğunu bile bilmediğim robot bi sesten resmen tehdit almıştım. Bu beni gerçekten sinirlendirmişti. Okul bitmişti ve ben o yolda tek başıma yürüyordum. Korku? 0 Merak? %99
Okuldan geç çıkmıştım.
Yolda yürürken hava karamıştı. Küçük bir parkın içinden geçerken 2-3 kişi içmeye başlamıştı.
Hiç gözükmeden hızlıca yürümeye başladım. Ne yazık ki beni fark etmişlerdi. Önce bir kaç laf atmayla kalırlar sandım. Sonra ayağa kalktıklarını görünce adımlarımı daha da hızlandırdım. Peşimden gelmeye devam ediyorlardı. Eve yaklaşmıştım. Ben hızlandıkça onlarda hızlanıyordu. Eve bir kaç metre kalmıştı. Son gücümle ayaklarıma asıldım ve eve ulaştım. Eve girdiğimde elim direk kalbime gitti. O kadar hızlı atıyordu ki nefes alıp verişim hızlanmıştı. Kapıyı kilitledim ve odama geçtim. Evde her zaman ki gibi kimse yoktu. Ya bir işleri çıkmıştır yada evde durmak istemiyolardi. Klasik bizimkiler. Odama çıktım ve üzerimi değişip yatağa uzandım. Sabah gelen telfon ve az önce yaşadıklarım. İçenlerden biriyse beni arayan? Öyle olsaydı niye uyarsın ki?
Sonra telefonuma gelen bir bildirim sesi. Yataktan kalkıp masanın üzerine bıraktığım telefonu aldım bir mesaj"
"İyimisin?Kalbinin atışı yavaşladı mı?
Seni uyarmıştım. Dikkatli olmalıydın!!!
Merak etme bunun bedelini ödeyecekler. "
Korku içinde telefonu bıraktım.
Kimdi bu?
Ve bana neden mesaj atmıştı?
Bu kadar şeyi nerden biliyodu?
Yatağa yattım ve düşünmeye başladım. Düşünürken kendimi uykunun kollarına bıraktım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GİZLİ NUMARA
Mystery / ThrillerBu gelen 58 arama. Toplam 8 kişi öldü. Ve kim olduğunu ne olduğunu veya ne yapmaya çalıştığını bilmiyorum. Sadece artık korkmuyorum.