„Ten ohňostroj je úžasný." Povedal Harry a obmotal svoju ruku okolo mojich ramien.
„Je to ako z filmu." S úžasom som povedala.
„Chcem niečo skúsiť." Povedal a zošmykol sa dole z kapoty.
Tak to som zvedavá s čím zasa príde. Ostala som bez slova sedieť na kapote a čakal pokiaľ sa Harry nevráti.
Ohňostroje už nebudú trvať veľmi dlho, preto si ich ešte chcem trocha užiť.
„Zavri oči." Počula som Harryho ako prichádzal zozadu.
Zavrela som oči a ešte si ich prekryla rukou.
„Môžeš." Dal mi dole ruku z očí.
Otvorila som ich a pozrela sa čo pre mňa Harry pripravil.
„Harry." Zasmiala som sa keď v ruke držal dve prskavky. „To je super." Zaradovala som sa.
„Niall mi povedal že ich miluješ." Podal mi jednu do ruky.
„Hej, je to pekné." Prikývla som. „Napríklad keď sme boli zo školy lyžovať, vieš tie fotky ktoré si videl." Pripomenula som mu. „Vtedy kúpil Mike prskavky a v noci sme odišli z hotela. Učitelia si to všimli až ráno keď Lukas lyžoval len v tých trenkách." Začala som sa smiať.
„Typujem že ste chlastali a chodili po svahu s prskavkami ako psychopati." Trúfol si odhadnúť.
„Skoro, až nato že sme len ležali v snehu. Kebyže chodíme po svahu, je väčšia pravdepodobnosť že nás chytia." Objasnila som.
„Máš zábavnú minulosť." Vydýchol.
„To mám." Sledovala som prskavku ktorá už dohorievala. „Čo tvoja minulosť?"
„Vieš o mne všetko." Zasmial sa.
Tak to teda neviem, Harry.
„Čo Nela?" Skúsila som, no hneď som svoju otázku aj oľutovala.
Divne sa na mňa pozrel, no nakoniec ma chytil za ruku.
„Možno inokedy, Grace." Pobozkal ma na líce a bolestivo sa usmial.
„Tak aspoň si dajme ešte trochu šampanského." Radostne som povedala a chytila som fľašku so zámerom naliať si ďalší pohár.
„Vieš čo som si všimol? V každej svojej historke čo povieš, je buď alkohol alebo tráva." Zamračil sa.
„To nie je pravda!" Protestovala som. „Napríklad.." Zamyslela som sa nad nejakým mojim zážitkom ktorý nezahrňoval chlast.
Bohužiaľ mi nič neprichádzalo na myseľ.
„No tak?" Posmešne si ma premeral Harry.
„Nič mi momentálne nenapadá." Smutne som skonštatovala.
Nikdy som sa nevedela zabaviť bez alkoholu?
Harry sa len víťazoslávne zasmial a pritiahol si ma k sebe na hruď.
„Poďme preč." Povedala som Harrymu keď už pomaly začalo svitať.
„Nechceš vidieť východ slnka?" Prekvapivo sa na mňa pozrel.
„Ty chceš?" Čudovala som sa.
Nikdy ma východy a západy nejako nefascinovali. Skôr hviezdy, to je moje.
„Chcel by som, stále je jedinečný." Rozžiarili sa mu oči, načo som sa jemne usmiala
Ak to chce Harry, tak fajn. On už pre mňa urobil kopec vecí ktoré nemusel, takže aj ja môžem niečo pre neho.
YOU ARE READING
Devil- Harry Styles
FanfictionGrace Wood 17 ročné dievča z New Yorku. Končí sa škola a pred ňou sú 2 mesiace letných prázdnin, kedy sa musí odlúčiť od úžasného mesta New York, a taktiež od svojej najlepšej kamarátky Kate. Grace v Londýne čaká teta Maura a bratranec Niall. Grac...