54.Časť

1K 54 5
                                    


Týždeň po našej návšteve Nialla v nemocnici nám povedali výsledky o jeho zdravotnom stave.

Lottie nám vysvetlila že má nejaký špeciálny opuch mozgu, kde mu tu tlačí na ľavú stranu lepky, kde sa nachádza nejaké spomienkové úložisko.

Preto si ma míli.

Po čase sme prišli nato, že ani nevie kto je Barbara, teda, kto bola.

Doktori nám odporučili, aby sme za ním chodili každý deň. Máme mu stále hovoriť kto sme, nejaké zážitky, ukazovať mu fotky kde sme všetci spoločne.

Takto sa to dialo dookola asi tri necelé mesiace vkuse. Teraz je týždeň pred Vianocami a vyzerá to tak, že asi ich skutočne strávim s Louisom.

Harry sa mi za ten čas ani raz neozval. Keď som sa na neho pýtala Louisa, povedal že nič o ňom nevie.

Mám sakra pocit že mi klame. Aj keď sama neviem, prečo by to robil.

Sám vravel, že Harry si po mňa príde za týždeň. Bohužiaľ nemal v tomto nejako pravdu.

Tri mesiace žijem s Louisom. Nehovorím že sa nejako nudím, to nie, ale Harry mi chýba.

Celé mi to príde nejako divné. O Liamovi som nepočula odvtedy, čo nás s Louisom vysadil pred jeho domov keď nás viezol z letiska. Louis mi tvrdí to isté.

Neverím, že oni traja by nič neriešili skoro tri mesiace.

Žiadne problémy v podsvetí?

Momentálne je sedem hodín ráno, ležím v posteli a snažím sa trocha prebrať.

Keď som v noci išla dole do kuchyne po vodu, nechala som otvorene dvere do mojej izby.

Teraz sa to ukázalo ako dosť zlý nápad, keďže ma zobudil Louisov hlas zdola.

Posledných dňoch sa mi to stávalo častejšie, ale vždy kým som sa prinútila vyjsť z postele tak Louis už bol ticho. Najskôr som si myslela, že len s niekým telefonuje, ale potom som prišla nato, že tu každé ráno chodí nejaký chlap.

Nikdy mi Louis nechcel povedať o koho ide. Preto, som sa dnes rýchlo vybrala utekajúc dole schodmi zistiť kto je ten dotyčný.

„Choď preč skôr, kým ťa tu uvidí." Započula som Louisov hlas z kuchyne.

„Dnes si ju už aj tak beriem domov." Odpovedal mu chlap.

Harry.

Toto je Harryho hlas.

Harry prišiel! Moje srdce zaplesalo a rýchlo som sa rozbehla do kuchyne odkiaľ prichádzali ich hlasy.

„Harry!" Zvýskla som.

„Grace." Otočil hlavu ku mne aby si ma celú premeral.

Cítila som, ako si ma prezeral centimeter po centimetri.

Bolo mi to trocha nepríjemné, ale dokázala som to prežiť s ohľadom nato ako dlho som ho nevidela.

Tak trocha sa zmenil.

Vlasy mal omnoho dlhšie a tvár mal jemne zarastenú.

Bol oblečený v čiernom obleku ktorý mu bol jemne obtiahnutý okolo jeho vypracovaných nôh.

„Ježiš." Prelomil naše tiché premeriavanie samých seba Louis.

Louis nasrane hodil pohár do drezu a odišiel preč z kuchyne nechávajúc nás tam samých.

Devil- Harry StylesDonde viven las historias. Descúbrelo ahora