TAG

2.5K 125 10
                                    


Tak tu je sľúbený Tag do ktorého som bola zatagovaná. Užívajte :).

1. Aký predmet v škole nenávidíš? -Fyziku. Absolútne nerozumiem veciam ktoré tam ten učiteľ trepe.

2. Je na Wattpade nejaká kniha ktorá sa ti nepáči? Ak áno, aká? -Nie. Podľa mňa majú všetky niečo do seba.

3. Obľúbená príchuť džúsu? -Pomarančový.

4. Chuti ti jedlo v škole? -Áno! Je to kvôli tomu že mám na výber z viac jedál.

5. Chodíš na tábory? -Nie, ale chcela by som vyskúšať ale nejaký mimo Slovenska.

6. Si zamilovaná? -Jasné... Do jedného modrookého blondiačika. Volá sa Niall Horan.

7. Pozeráš často TV? Ak áno, čo? -Nie nepozerám a ak tak futbal alebo Simpsonovcoch. Skôr pozerám veci na internete.

8. Hráš nejaké hry? -Na PC nie.

9. Máš súrodenca? - Áno, jedného brata.

10. V akých krajinách si už bola? --Veľa krát Afrika, Chorvátsko, Rakúsko, Maďarsko, Poľsko, Česko,... atď.. (nepočítam to)

11. Čo bola tvoja obľúbená hračka v detstve? -Plyšová mačička.

12. Ješ olivy? -Nie, neznášam ich. A nenávidím keď sú na Pizze.

13. Vidíš rozdiel medzi Pepsi a Coca-Colou? - Ano v chuti.

14. Tvoja najbližšia pieseň? -Hey angel- One Directon

15. Tvoj najdivnejší zlozvyk? - Všetko brať v dvojzmysle... :D

16. Obľúbené jedlo? -Špagety

17. Obľúbený šport? -Futbal

18. Sukňa alebo šaty? -Šaty :3

19. Obľúbená farba? -Modrá

20. Máš BFF? - Áno. A najviac na svete ju mám rada .. :*

21. Tvoje najobľúbenejšie ročné obdobie? Prečo? -Leto. Lebo stačí keď si zoberiem kraťasky a tričko mobil do ruky a môžem si užívať život. Príde mi že v lete sú aj ľudia šťastnejší. A v lete sú najlepšie zážitky. Môžeme sa kúpať a zabávať. Leto je naj...

22. Myslíš si, že hviezdy sú len žiariace gule? -Samozrejme že nie. Hviezdy sú pre mňa niečím výnimočným. Ja si myslím že vo hviezdach nájdem všetko. Je tam úplne všetko- minulosť, prítomnosť a aj budúcnosť. Vidím tam ľudí o ktorých ma obral osud, ľudí ktorých možno už nikdy neuvidím pretože sú ďaleko, a ľudí ktorým môžem dôverovať. A verím že všetci máme na nebi svoju hviezdu.

.............................................................

Tu je sľúbený TAG. Snáď to niekto dočítal až do konca :D. Dozvedeli ste sa nejaké veci o mne. :) Ďakujem všetkým ktorý písali otázky či do komentárov alebo do správ..

Moniica🖤🖤

Devil- Harry StylesDonde viven las historias. Descúbrelo ahora