Medya-Prenses Lisa🌪
Hangun Kraliyet Sarayı⚡️
Jisoo~Giydiğim özel tasarım elbisemin işlemeli olan boyun kısmını bağladıktan sonra aynadan kendime bakıp gülümsedim.
Annemin bu hale gelmesinde sürekli kendimi suçluyor,kurallara uymadığımız için bir nevi kendimden nefret ediyordum.
Sıkıntıyla oflayarak odamdan çıktım.Kardeşlerim beni kütüphanede bekliyorlardı.
Koridorda topuklu ayakkabımın sesi yankılanırken sarayın bu denli sessiz olmasına inanamadım.Annemin hasta olması bütün Neşemizi götürüp gitmişti.
Hatta Öyleki Jennie'ye güzel bir sopa çekecektim şuanki sessizliği tek bozan oydu çünkü!
Kütüphanenin kapısında bağırış sesleri yankılanıyordu,ne yazıkki.
Kütüphanenin önüne geldiğimde Jennie'nin bağırışıda yükselip kulaklarımı çınlatmıştı.
Yüzümü buruşturup, kulağımdaki çınlama yüzünden rahatsız olmuştum.Yavaş ve seri hareketlerle
Kapıyı açıp içeri girmemle,Rose ile Lisa'nın bana sarılması bir olmuştu.Kaşlarım şaşkınlıkla havalanırken olayı çözmek için neler yapabileceğimi düşünüyordum belliki kavga ediyorlardı. Lisa ve Rose ise her zamanki gibi bana sarılmış bir halde benden yardım bekliyorlardı.
Tebessüm ederek kollarımı onların beline sardığımda hepsi
Bir Bebek edâsıyla bağırışıyorlardı.Rose
"Unnie,bize kızıyor"dediğinde yalandan Kaşlarımı çatarak Jennie'ye baktım.Jennie üstündeki tozları silkerek
"Aman sizinlede bir düzen yapılmıyorki!Tutturdunuz alt rafa koy alt rafa koy diye!Üst rafa koyacağım bu kitabı ben!" Dedi."Bebek misiniz siz?Hadi sarılıp barışın!"diyerek etrafa pozitif enerjimi yaydığımda Rose ile Lisa çoktan gidip Jennie'ye sarılmışlardı bile.
Onların bu haline kıkırdarken kızları kendi haline bırakıp, düzenlemeye çalıştığımız bu kütüphanede kendime oyalanacak bir kitap aramaya başladım.
Rafları düzenli olarak gezerken gözüme siyahın tonlarıyla süslenmiş bir kitap ilişti.
Hızlı adımlarla rafa doğru uzanıp kitabı elime aldığımda üzerindeki tozları silerek kitabın kapağını okudum.
'Love'
...Sanki ilk kez kitap görmüşçesine şaşırarak kitabın sayfalarını araladım.Kitap ilgimi çekmişti çünkü ben 'Aşk' nedir onu bilmiyordum.
Önce kitabın ilk satırında yazan yazıyı okudum.
'Siz aşkı seçmezsiniz,o sizi seçer' Sözünü anlamaya çalışıp saçlarımı karıştırdığımda Jennie'nin beni çağırması üzerine kitabı öylece eski yerine koyup ayaklandım.
Kitabı tekrar okumak için can atıyordum...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Boundary ♕ bts×bp
Historical Fiction❝ Yüzyıllardır kimsenin çözemediği bir şekilde lanetlenmiş iki krallığın koyduğu Sınır Çizgisi, yeni maceraların kapılarını aralıyor. ❞ © Lalicorn ✿ bts x blackpink [041117] ° kraliyet + tarih + fantastik ° btsxbp ship kitabıdır. ▪️Kitap kapağı...