14 » lady chaerin

5.3K 351 241
                                    

Medya- Prenses Lisa 🌹

Bölüm başı 1k olan,kraliyet hikayesinin yeni bölümüne Hoşgeldiniz...Hepinize teşekkürler ♥️

Hangun Kraliyet Sarayı 🍂
Jisoo~
Endişeyle yerde yatan bedene bakıp,ne yapacağımı bilemeyerek ellerimle saçlarımı çekiştirdim.O kuralları çiğneyip buraya nasıl gelmişti!

"Neden?" Dedim kısık sesimle Prens Jin'e cevap beklercesine bakarken.Alnından terler akarak çaresizce konuştuğunda gözlerimden yaşlar firar edivermişti.
"Çünkü...Sen tehlikedeydin Jisoo"

Gözyaşlarım kendince değişik yollar izleyip çeneme ulaşırken,benim için yanıp tutuşan bedene baktım..Hayatımda beni bu kadar düşünen hiçkimse olmuşmuydu?Hayır.

Belkide bu yüzden,bu yüzdendi yaşadığım şaşkınlıkla dolu duygusallığım.Siyah saçları ve kapanmış gözleri ile baygınlık geçiren Prens Jin'i izledim bir süre.Donakalmıştım.Sadece üç. Üç dakika boyunca onu izlemiştim durmaksızın.Gözyaşlarım elbisemin içinden büyük bir mücadele ile geçip tenime değdiğinde,ağır cüsseli olan Prens Jin'i yavaşça kaldırmaya çalışmıştım.

Bütün çabalarıma rağmen hala yerde baygın duran bedeni kaldıramadım.Gözyaşlarımı biraz daha akıtırken,odamın kapısının hızlıca çalınmasıyla büyük bir şoka uğramıştım.

"Unnie!" Kalbim hiç durmaksızın atarken son çare olarak Jin'i yatağımın altına hızlıca itip örtüyü düzeltmiştim.Koşarak kapının kilidini açtığımda karşımda dikilen Rose ile gülümsedim.

"Hey,iyimisin?Y-yoksa ağladınmı?" Beni ilk görüşte herşeyi anlayan kardeşime bakıp gülümsemeye çalıştım.Ona Prens Jin'i söyleyemezdim..Hatta hiçkimseye.

"Birşeyim yok.Ne oldu Rose?" Geçiştirici tavırım ile küçük kız kardeşime baktığımda ellerini alnıma koyup bir süre Ateşim varmı diyerek kontrol etmişti.

"Ateşinde yok...Noldu unnie,endişeleniyorum?" Sabır dilenircesine kafamı yukarıya kaldırıp ona en ciddisinden bakışlar attığımda,sinirli anıma denk geldiğini anlamış olacakki susup vızır vızır konuşmaya devam etti.

"Peki sonra anlatırsın...Mutlu bir haberim var!" Rose gülümseyerek odamdan içeriye geçtiğinde tedirgin halim ile yatağımı yeniden baştan aşağıya kadar süzmüştüm.Gitgide onun bu tavırlarına sinirlendiğimi farkederken sonunda ağzındaki baklayı çıkarmasıyla olduğum yere sabitlenmiştim.

"Unnie!Annem ve Babam geri dönüyorlar."

👑👑👑

Seus Kraliyet Sarayı 🐚
Namjoon~

Nerede bu aptal diyerek içimden geçirdim.Sahiden Jin nereye gitmişti?Eğer Jin'in kaybolması babamın kulağına giderse,işte o zaman hepimiz tek tek iyi bir sopadan geçirilirdik.

"Ne demek haber yok Kwang!" Diyerek gürledim en sadık yardımcımıza bakarak.
"Efendim,her yere baktım fakat bir ipucu bile yok."

Öfkemi kontrol etmeye çalışarak içimden ona kadar saydım.Aklıma dolan anılar ile yavaş yavaş duygusallığa bağlıyordum nedensizce... Özlemiştim onu. Aklıma gelen nadide güzelliğiyle bir kere daha sarhoş oldum.Anılarımı hatırlamamaya çalıştım.Onlar,aklımın bir köşelerinde kalmalıydılar.

Boundary ♕ bts×bpHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin