Második fejezet-Egy ismerős hely?

187 15 0
                                    

Akkor este Hinata az ágyán ült, és az álmain gondolkodott. Rájött, hogy a hely, ahol magát szokta találni, ismerős,  erre próbált koncentrálni. A házak, amik mellett elmentek, a park...

"Rájöttem!" Kiáltotta Hinata hirtelen felállva.

"Mire jöttél rá bátyus?" hangzott fel a halk, álmos hang az ajtóból. Hinata felé fordult, csak hogy a szemét dörzsölő húgát találja ott.

"S-semmi, Natsu," mondta Hinata, és elszégyellte magát, amiért gondolatai hangos kimondásával felébresztette húgát.- Menj vissza aludni!

A lány egy halk "jóéjttel" elköszönt a bátyjától, majd visszatért a saját szobájába. A narancs hajú fiú felsóhajtott a  megkönnyebbüléstől, és a gondolatai visszakanyarodtak az eredeti vágányukra. Volt rá oka, hogy ismerősnek találja azt a várost.  "Egy régebbi verziója annak a helynek ahol most élek" súgta saját magának.  'Most a dolgok még furábbak, de ez mit jelent? Miért álmodom saját magamról, és egy másik emberről, akit még csak nem is ismerek egyedül, egy városban, ami olyan mint a hely ahol most élek, csak kevésbé modern' . Hinata megdörzsölte a fejét frusztrációjában, és elfordította, csak hogy azt lássa, hogy a mellette lévő óra éjfelet mutatott. Mi a  fene? Mikor lett ilyen késő? A sokk végig szánkázott a testén, amikor eszébe jutott, hogy mit mondott neki Yachi ezelőtt.  

A szőke lány feje feltűnt az emlékezetében. "Ne felejtsd, hogy dolgozatot írunk holnap, szóval jobb lenne, hogyha aludnál egy keveset ma este!" hordta le a lány iskola után.

 'Jobb lenne ha hallgatnék rá, és megpróbálok aludni' sóhajtott, majd bebújt a takaró alá, amit Felhúzott egészen az álláig.

Álmodó ShouyouDonde viven las historias. Descúbrelo ahora